Egyetértünk.
Annyit csak, hogy igazából a feminizmus hibáztatása is általánosítás. Sokan azt sem tudják, hogy miről szól tulajdonképpen a modern feminizmus, egyáltalán milyen ágai vannak, csak eszükbe jut a szóról egy habzó szájú, szőrös lábú, férfiutáló, baszatlan hisztikirálynő, és azzal azonosítják az egész mozgalmat, így mindjárt van mit elítélni. Szélsőségesek meg ostobák mindenhol vannak, és jellemzően azok a leghangosabbak, de egyáltalán nem minden feminista ilyen, van értelmes is, aki valós problémákra próbálja meg normálisan felhívni a figyelmet a magukért kiállni nem képes / nem tudó nőtársai nevében is. Ilyenek kellenek. Csak az a baj, hogy ők is automatikusan lehurrogást kapnak, mert nem divat meghallgatni a másikat, pláne, ha kényes témákat feszeget, egyszerűbb rámondani, hogy egy hülye picsa, azt' kész. (Most nem az általad említett kommentelőkre gondolok, hanem azokra, akik komolyan foglalkoznak a témával.)
Ne mondd, hogy nem kellett volna semmin változtatni, tökéletes volt az 500-1000-2000 évvel ezelőtti rendszer mindenki számára, illetve most már tökéletes. (Az pl. egy nettó baromság, hogy a patriarchális rendszer a nők kedvéért jött volna létre, az a letelepedéssel, a vagyonelosztás kérdésének felvetődésével alakult ki, alapból matriarchális csoportokban éltünk azon egyszerű oknál fogva, hogy egészen a legújabb korig mindig a gyerek anyja volt csak biztos).
Ha nem állnak ki a nők magukért, akkor meg azért kapnak, hogy miért nem képesek kiállni magukért, így ne csodálkozzanak, ha megmaradnak a problémáik. Szóval egyáltalán nem könnyű ez, hogy állj ki magadért, de ne süssék rád, hogy hülye feminista vagy. Sajnos Magyarországon nagyon sok férfi még mindig iszonyatosan maradi, már akkor rásüti a "hülye feminista" jelzőt az emberre, ha azt meri mondani, hogy a nőknek is ugyanúgy joguk van pl. továbbtanulni, nem csak a fakanál nyelét fogni... Szóval van azért még hova fejlődni, hidd el, a sok normális pasi mellett sajnos rengeteg szűklátókörű, ostoba, begyöpösödött, hőzöngő fasz van még (ahogy ostoba, arrogáns, ész nélkül fröcsögő hülye liba is persze).
Mondjuk hozzáteszem, én továbbra is úgy gondolom, hogy nem szerencsés külön-külön foglalkozni a nők és a férfiak helyzetével. Egy társadalomban élünk, pl. a feminizmus is a férfiakra is ugyanúgy hatással van, a családban, munkahelyen, mindenhol férfiaknak és nőknek együtt kell élni, működni, nem lehet egyiknek a helyzetét a másikétól különválasztani, és külön, a másik nélkül változtatni rajta. (Illetve lehet, de akkor meg nemi gettósodás fog bekövetkezni, aminek már sajnos mutatkoznak jelei, de senkinek sem lesz előnyös.)
Szerintem is az általánosítással van gond, és az egyik nő válaszában már kapásból meg is jelent, hogy bezzeg a férfiak elvárásai a nőkkel szemben... Mintha a nőknek nem lennének elvárásai a férfiakkal szemben. De ez is annyira sokrétű és egyéni, hogy nem lehet egy kalap alá venni minden nőt és férfit. Amit a srác ír a feminizmusról, abban viszont elég sok igazság van, és sokszor a nők nagy része (direkt így írom, hiszen abszolút nem mindegyik) amiatt hibáztatja a férfiakat, amit tulajdonképp maguk "harcoltak" ki.
A siránkozókat, hisztizőket, önsajnálókat egyik oldalról sem könnyű elviselni. Egyre több nő, de egyre több férfi is csinálja ezt. Ott kezdődik szerintem a probléma, amikor komplex társadalmi jelenségekért vagy épp fordítva, egyes egyedek deviáns viselkedéséért, illetve a saját privátan elbaszott életéért valaki en block A Nőket vagy A Férfiakat kezdi el hibáztatni (persze mindig azt a nemet, amibe ő maga nem tartozik bele). Közösen csináljuk ezt az egészet, ha szar van a palacsintában, azért mindenki felelős. Az idézett komment is főként ennek a félreértése miatt tartalmaz azért elég erős tévedéseket, csúsztatásokat, gyakorlatilag ugyanolyan hiszti és a másikra mutogatás, csak pasi kiadásban. :/
Ennyi megkeseredett, frusztrált nő siránkozását már rég olvastam, pedig nem az első "hol vannak a ZIGAZI FÉRFIAK?" rinyálás, amibe belefutok, és valószínű nem is az utolsó (a válasz egyébként tök egyszerű: ott, ahol a ZIGAZI NŐK). Amúgy meg: www.demotivalo.net//pic/1327848775.8534-szolis-f.jpg
Ha egy szóval kéne indokolnom: változatosság.
Az ize.hu nem egy antifeminista oldal, volt már elég post a témában. Van millió más téma is, amiről minden nap lehetne postot felrakni, mégse rakunk fel, azokat is beírom inkább a hasonló postok alá.
Arról nem is beszélve, hogy ha valaki angol anyagot küld be, akkor legalább annyi fáradtságot vehetne, hogy leírja nagyjából magyarul, miről is szól a téma.
Nagyon nem néztem meg amúgy a cikket, de a címkékben szerepelt a feminizmus szó, lehet azért raktam ide egyből.
Meg tudod mondani h miért nem ért PabY beküldése egy külön posztot?
Az itteni egy férfigyűlölő szukáról szól meg a hozzá hasonló feminácikról.
A másik meg az apasági tesztről Franciaországban.
Nem mondom h nincs kapcsolódás a két téma között de ennyi erővel mindent ide rakhatsz amiben mondjuk nők és férfiak szerepelnek. Meg esetleg a gyerekekkel és születéssel kapcsolódókat is.
Nahát, egy őrült nőnemű lényről szól a cikk, de a hozzászólók között még egyetlen nő sem volt (ha jól látom). :)
Na most, habár én magam egy feministát sem ismerek (kedves izé nevű kommentelővel ellenben),de még nem hiszem hogy azt a valamit aki ezt a tettet elkövette, azt feministának, nőnek vagy akár csak szimplán embernek kellene nevezni.
Egyébként meg a berakott idézetek szerzőit a mai feminista szervezetek elismerik mint követendő példát. Olvasd csak el nyugodtan a nagyobb feminista oldalakon róluk megjelent cikkeket meg az alájuk írt hozzászólásokat.
De egyetértek veled abban h aki manapság az egyenjogúságért küzd azokat nem feministáknak kell nevezni. Máshogy hívják már őket.
Antifeministáknak.
Egyáltalán nem értek egyet azzal h lenne elnyomás a nők irányában. Legalábbis a mi nyugati társadalmunkban biztosan nincs. Az h néha korábban volt az előfordulhat. Bár ha meg a korábbi időszakokat nézzük akkor láthatjuk azt h az átlag férfi a legtöbb esetben sokkal durvábban el volt nyomva. Az h semmibe nézték volna a nőket ez egyáltalán nem igaz. Nézd csak meg a költőket írókat h mennyit áradoztak a nőkről. Vagy h a festők mennyiszer festették le a nőt és elég ritka volt h ne pozitív emberként tekintettek volna rá. Avagy a zeneszerzőket és más művészeket hány és hány esetben ihlette meg a nő.
Ebben én egyáltalán nem látom azt h kutyába se nézték volna.
De pölö a korábban berakott utolsó idézet egy 1600-as években élt írónőtől származik aki a saját tapasztalatát írta meg. Azt amit akkor abban a korban látott. De nem csak ő mivel elég sokan voltak rajta kívül is akik a középkorban hasonlókat írtak. És ahelyett h ezeket a 'gonosz patriarchák' máglyára küldték volna inkább kinyomtatták sok példányban a könyveiket.
Furcsa egy elnyomás mikor arról ír az elnyomott h az elnyomója az ő rabszolgája.
Egyáltalán nem volt akkoriban az a nagy elnyomás mint amit a feminácik hangoztatnak. Egyszerű munkamegosztás volt. Lehet h mai szemmel úgy tűnik h egy nőnek nem volt joga sok dologhoz /mondjuk a férfiak 99%-ának sem szóval innen már bukik is az egész/. De valójában az a férfinak sem joga volt hanem kötelessége. Ami azért valljuk be nem ugyanaz.
Lehet mondjuk h a viktoriánus korban a férfi felé tolódott el kicsit a mérleg nyelve de ha végignézzük a teljes történelmünket akkor azt látjuk h ez egy igen ritka időszak volt. Temérdek forrás van arra h a nők a legtöbb európai társadalmi időszakban előnyt élveztek a legtöbb dologban. Nagyon sok esetben ugyanúgy tanulhattak járhattak iskolába nem voltak kötelezettségeik avagy csak kevesebb mint a férfiaknak. Ha valakinek döglenie kellett /márpedig sokszor kellett/ akkor általában a férfi volt aki döglött és még sorolhatnánk. Persze mai szemmel és mai értékrenddel úgy tűnhet h el voltak ebben-abban nyomva. De ez a mai értékrend nem pedig az akkori. De olvasd csak el alaposan azt az idézetet teljes egészében a kedves hölgytől. Tisztán arról szól h a férfi dolga h rabszolgaként dolgozzon az asszonyára: http://www.ferfihang.hu/2012/07/25/az-elnyomott-nok-hangja/
Nagyon jó reklámduma az mikor valaki az egyenlőségért harcol meg a nők jogaiért.
Reklámduma. Nem több. Ezt csinálják a feministák manapság. A nők jogilag a nyugati társadalmakban egyáltalán nincsenek elnyomva. Míg a férfiak nem kicsit!
Mégis teli torokból rinyálják a feminácik a legkülönfélébb hazugságaikat. És az átlagember bedől nekik mert a csapból is a feminácik folynak.
A feminizmus egy társadalmi szinten művelt női hiszti.
Pont úgy is kell kezelni. Soha nem szabad komolyan venni.
De ha megnézzük akkor rájövünk h más kultúrákban sem feltétlen elnyomás az ami a nőket éri manapság. nem mondom h nyugati értékrenddel nézve ne lenének helyek ahol a nőknek rosszabb de ugyanígy találhatunk egy rakás helyet ahol meg a férfinak rosszabb.
Pölö Iránról mindenki azt gondolja idehaza h mennyire elnyomják a nőket a gonosz férfiak. Közben meg nagyjából az valósul meg Iránban amit az 1600-as években élt írónő ír miszerint a férfi dolga h eltartsa az asszonyát. /Nem joga hanem kötelessége! És ez egészül ki azzal h ha nem tudja eltartani mert mondjuk meghal akkor az apjának avagy ha az sem akkor a társadalomnak kell eltartania a nőt. mert egy férfi nyugodt szívvel megdögölhet ott is míg egy nő esetében ilyen nem történhet./
Íme manapság a nők/férfiak helyzete Iránban: http://www.avoiceformen.com/gynocentrism/the-myth-of-patriarchal-oppression-in-iran/
Ne beszélj mellé. A feminizmus definíció szerint: "A feminizmus politikai eszme és mozgalom, amely kezdeti célja a női egyenjogúságáért való harc."
Az, hogy ma (meg esetleg régebben is) feminizmus címszó alatt idióták soviniszta tevékenységet folytatnak, teljesen más kérdés. Ezért ís írtam azt, amit...hogy ha a valóban egyenjogúságért küzdő emberek jót akarnak maguknak, át kell keresztelniük a mozgalmukat valami másra.
Persze azt nem mondják, nálunk, hogy meg kell ölni, de azért tartotta magát sokáig a kérdés: gyereked született, vagy lányod? Meg ugye hogy örülünk, ha fiú születik. Volt és van a világban elnyomás a nők irányába, meg kutyába se nézés.
Félre ne érts, nem védeni akarom az ilyen feministákat, ezek barmok függetlenül hogyan hívják őket. De oké legyenek ők a feministák, de akkor a normálisabbak, akik "pusztán" az egyenlőtlenségek ellen, vagy a nők jogaiért harcolnak legyenek mások. Mert valahogy összekeverednek.
Nem tudom kik ezek a nők, arra sem érdemesek, hogy rákeressen az ember, de valószínű nem normális környezetből, szerető férj mellől üzenték a világba ezeket. Ezek szélsőséges nézetek azért rendesen.
'saját portánkon is söpörgethetünk és benézhetünk családok életébe, ahol az asszony verve jó, és kuss a neve és a konyhában a helye stb stb stb.'
És ezek a társadalmunkban élő hímsoviniszták hol mondják azt h egy nőt meg kell ölni csak azért mert nő?
Arról nem is beszélve h ha már a családjaink életét meg a verés dolgot nézzük akor gyorsan megtudhatjuk h a párkapcsolaton belüli erőszakok elkövetőinek legalább fele nő: http://www.csulb.edu/~mfiebert/assault.htm
'Ezek mármint az említett nők, nem feministák, nem nők, hanem rasszista (a szó nem szó szoros értelmében persze) gyűlölködő barmok.'
De ezek bizony feministák!
Pár gondolat híres feministáktól:
'A magzat véletlen burjánzás az anyaméhben, léte nem igazolt.'
/Simone de Beauvoir/
'A házasság intézménye a nemi erőszak gyakorlatából fejlődött ki. A patriarchátusban minden nő fia egy potenciális áruló, egy másik nőnek a megerőszakolója és kizsákmányolója.'
/Andrea Dworkin/
'Ahhoz, hogy az élet fennmaradjon ezen a bolygón, egy fertőtlenítésre van szükség a Földön. Úgy gondolom, hogy ezt egy olyan evolúciós folyamat fogja kísérni, ami a férfi népesség drasztikus lecsökkenését eredményezi.'
/Mary Daly/
'Minden férfi egy nemi erőszakoló...'
/Marylin French/
'A férfi egy háziasított állatfajta és ha kellően keményen kezeljük, akkor sok dologra betanítható.'
/Jilly Cooper/
'magától értetődik, hogy a hölgynek - még ha nemtelen családba született is - kijár a csillogás az ő természetes kiválósága és méltósága okán, míg a férfinak természetes a dísztelenség, hisz a nő rabszolgájának, teherhordó szamarának született.'
/Lucrezia Marinella 1600-ban írt könyvében/
Nanananana azért gondolkodjunk el csak azon a kijelentésen, hogy a legelvakultabb hímsovinisztának sem jut eszébe..... Nézzünk csak körbe a világban, hogy egyes helyeken hogy bánnak a nőkkel, mennyire tisztelik őket, tarják emberszámba őket. És nem is kell messzire mennünk, saját portánkon is söpörgethetünk és benézhetünk családok életébe, ahol az asszony verve jó, és kuss a neve és a konyhában a helye stb stb stb.
Ezek mármint az említett nők, nem feministák, nem nők, hanem rasszista (a szó nem szó szoros értelmében persze) gyűlölködő barmok. Nem is nevezném őket nőknek, és nekik se kéne, mert a nő feltételezi, hogy van férfi. Aki nem akar férfit a világba az ne akarjon nő lenni.
Egyáltalán nem gyalázta meg a feminizmust. Csak alátámasztotta.
EZ A FEMINIZMUS IGAZI ARCA.
Még a legelvakultabb hímsovinisztának sem jut eszébe h megöljön valakit csak azért mert az nőnemű. A feministáknál meg már sok évtizedes ha nem éppen évszázados hagyománya van az ilyen férfigyűlöletnek. Temérdek könyvet írtak már arról h ki kell irtani a férfiakat. Több szervezetük támogatja a férfiak általános kasztrálását avagy rabszolgasorba kényszerítését. A kampányaik tele vannak hazugságokkal és demagóg szövegekkel. Sehol nem egyenjogúságért küzdenek hanem a férfiak elnyomásáért.
Amikor valaki azt mondja h a nők egyenjogúságáért küzd az már magában csúsztat.
Mert most vagy egyenjogúságért küzdesz vagy a nőkért.
A feminizmus pont olyan fasiszta eszme mint amikor a cigányok elnyomásáról papol valaki és ezt hangoztatva pozitívan diszkriminálja a cigányokat mindenki mást meg negatívan. Pölö amikor valaki csak azért kap plusz juttatást mert cigány. Avagy éppen nő. Vagy meleg.
'Manapság az elnyomáshoz nem feltétlenül szükséges elvennünk valakinek a jogait. Elég, ha többletjogokat biztosítunk mindenki másnak.'
A valódi egyenjogúság nem arról szólna h egyes népcsoportokat vagy nemeket megkülönböztetünk és egy képzelt elnyomást vizionálva plusz előjogokat biztosítunk neki.
Hanem arról h nem teszünk különbséget köztük mert jogilag minden ember egyenlő.
A feminizmus viszont már eleve arról szól h különbséget tesz ember és ember között.
Elnézve az "internetet" szvsz ha a nők egyenjogúságáért küzdő nők (és férfiak) jót akarnak, átkeresztelik magukat, mert a feminizmust mint kifejezést végérvényesen meggyalázták ezek az idióták.
A nőkkel nincs semmi baj, imádjuk őket, és ők is minket, hál' Istennek :). Ezekkel a tetű feminácikkal van a baj, akik nem a nyilatkozataikból kiderül, hogy nem nők, és nem is emberek. Antiszociális pszichopaták. A nőket erőszakoló férfiaknak pedig börtönben a helyük, ez nem is vita tárgya.
Nem az a baj h van egy ilyen idióta. /Na jó az is baj./
Hanem h tömegesen vannak ilyen kretének és az utóbbi pár évtized alatt már állami szinteken is elfogadottá vált a férfigyűlölő hozzáállás.
-Obama: Az erőszak nem oké ha nők az áldozatok
valodiegyenloseget.blog.hu/2015/02/11/obama_az_eroszak_akkor_nem_oke_ha_nok_az_aldozatok
/És ha férfi? Az nem baj?/
-Nőknek korábbi nyugdíj holott tovább élnek?
adozona.hu/tb_jarulekok_nyugdij/Nyugdij_a_nok_40_szabaly_alapjan__ujabb_bes_FBXK8R
-Férfiellenes női kvóták kábé mint anno a zsidók esetében?
ferfihang.hu/2012/03/13/az-alapveto-problema-a-kenyszer-egyenloseggel/
ferfihang.hu/2011/11/13/mi-a-gond-a-noi-kvotaval/
ferfihang.hu/2011/10/28/kvota-nota/
-Nemi erőszakért külön törvények míg a kukába dobott csecsemők le vannak sz@rva?
/Holott a két bűncselekmény hasonló arányban valósul meg./
-Szinte mindig a nő kapja váláskor a gyereket és a pénzt holott a legtöbb tanulmány bizonyítja h a gyereknek jobb ha továbbra is mindkét szülő neveli?
seveled.cafeblog.hu/2013/11/09/9-tevhit-a-kozos-felugyeleti-jogrol/
ferfihang.hu/2011/11/28/apatlansag/
-Megerőszakolt fiúgyerekek fizetnek gyerektartást a megerőszakolóiknak?
avoiceformen.com/feminism/feminist-governance-feminism/legally-obscene/
-Miközben a férfinak nincs önrendelkezési joga a saját gyerekével kapcsolatban?
huffnagel.blog.hu/2015/02/05/dr_palfalvi_andrea_a_ferfiak_onrendelkezesi_joga_gyermekvallalas
-Hátrányban lévő fiúgyerekek az oktatásban mégis a lányokra költ plusz pénzeket minden kormány?
valodiegyenloseget.blog.hu/2014/12/09/ahogy_a_ferfifak_meg_mindig_diszkriminalva_vannak
de.wikimannia.org/images/Bildungsmisserfolg.pdf
cornwallcommunitynews.co.uk/2014/05/05/female-teachers-marking-down-boys/
A feminizmus mindig is őrült férfigyűlölet volt nem több.
Már az 50-60as években is jelentek meg olyan könyveik ahol a férfiak kiirtását vagy kasztrálását követelték.
Valamint felvetnék még egy kérdést az "egyenjogúság" nevében.
Az apa, (már ha hagyományos megtermékenyítés volt) vajon meg lett kérdezve az abortuszról? Ő dönthetett a fia sorsáról?
Ha műtéti megtermékenyítés volt, akkor ki fizette az ablakon kidobott pénzt kétszer is?
Ha jól tudom van olyan eljárás ahol meg lehet határozni a beültetendő embrió leendő nemét. Miért nem kérte azt?
Azonban az alábbi sorok:
"Leírhatatlan gyűlöletet érzek a Férfiak iránt, ezért arra bátorítok minden feminista aktivistát világszerte, hogy abortáljanak olyan sok Férfi magzatot, amennyi csak lehetséges. Ha minden nő csak leánygyermekeknek adna életet, akkor egy idő után eltűnnének a Férfiak és egy boldogabb világban élhetnénk."
...akárhogy is nézzük gyűlöletbeszéd, és mint olyan nincs helye a médiában. De még inkább sehol sem.
Ha te Férfiként tennél ilyen kijelentést, a világ normálisabb fele automatikusan hülyének, melegnek, és uszítónak titulálna, és nem "nemi jogokért küzdő szabadságharcosnak", de még rövid úton dutyiba is kerülnél.
Ennyit az "Egyenjogúságról".
Az ilyen ember nem egyszerűen feminista, hanem beteg (ami sajnálatos dolog), méghozzá elmebeteg aki ön és közveszélyes, és elmegyógyintézetben lenne a helye. Csak a mai liberalizmus erre azt mondja, hogy vannak elvei, pl. feminista, és ezért nem lehet bezáratni, mert az sérti a tökömtudja milyen jogokat, meg szabadságot.
Nem, sajnos az ilyen ennyire harcos feministák nem baszatlan picsák, hanem még akár férjük is van, csak valami nem jó náluk. Baj nincs velük, csak amikor már ilyeneket nyilatkoznak, meg tesznek.
Azzal egyetértek, hogy kihalna az emberiség, ha csak nők lennének, de nem a szaporodás miatt, azt meg lehetne oldani, hanem mert ugyanúgy nem lenne béke meg písz meg szeretet. Jobban csatáznának és harcolnának egymással a nők. Nem véletlenül van azért az, hogy ha három nőt összeereszt az ember ott perpatvar kerekedik, míg férfiak esetében nem biztos. Persze tisztelet a kivételnek, de a nők hajlamosabbak az ellenségeskedésre, csak amíg a férfiak teszik meg ezt helyettük, meg a férfiak háborúznak, addig ez nem jön elő annyira.
“Leírhatatlan gyűlöletet érzek a Férfiak iránt, ezért arra bátorítok minden feminista aktivistát világszerte, hogy abortáljanak olyan sok Férfi magzatot, amennyi csak lehetséges. Ha minden nő csak leánygyermekeknek adna életet, akkor egy idő után eltűnnének a Férfiak és egy boldogabb világban élhetnénk.”
Az a boldogabb világ néhány évtizedig tartana aztán szépen kihalna az emberiség révén nincs férfi és nincs új születés sem. Hogy lehet valaki ennyire ordítóan agyatlan? Eddig csak úgy tartottam, hogy ezek a feministák csak baszatlan rusnya picsák akik a saját degeneráltságukat miszerint nem tudnak egy épkézláb kapcsolatot sem kialakítani kivetítik a társadalomra masszív férfigyűlölet formájában (ha nekem nincs másnak se legyen elvet vallva). Viszont ezek után úgy érzem ezek veszélyesek az egész társadalomra és jobb lenne ha elzárnák őket egy lakatlan szigetre. Ők is boldogok lennének hisz férfiak nélkül élhetnének. Mi is hiszen pár évtized alatt kihalnának ott mindahányan.
Pont ez jutott eszembe nekem is, hogy a baba honnan van? Oké mondjuk spermabankból, vagy szűznemzéssel. És hogy van az, hogy ezek nem mind leszbikusak? Mert nem mind. És ha leszbikusak, akkor hogy van az, hogy jó részük ún. butch, vagyis férfias nő. Akkor most mi van?
Inkább szülte volna meg, és nevelte volna arra, hogy tisztelni kell a nőket. Bár szegény gyereknek talán jobb is, hogy nem született meg ilyen anyához. Eleve basszus az ilyennek bevarrnám a vagináját, kivenném a méhét, aztán lehet gondolkodni, hogy válogatni kell-e a gyerekek között. Azért egy "normális" "jogállamban", mint az Usa (ott él nem?) egy jó államügyész vád alá helyezné rasszista gyilkosságért. És szerintem még végig is lehetne vinni.
“Leírhatatlan gyűlöletet érzek a Férfiak iránt, ezért arra bátorítok minden feminista aktivistát világszerte, hogy abortáljanak olyan sok Férfi magzatot, amennyi csak lehetséges"
Egy kicsit azért érdekelne hogyan is fogant az a baba. Úgy rémlik kell hozzá egy kis sperma is.
Nem is értem ezek a gyűlölködő nők miért nem vonulnak el a világtól és alapítják meg a saját kis nőtársadalmukat.
Mint ha kötelező lenne férfiak között élni.
Annyit csak, hogy igazából a feminizmus hibáztatása is általánosítás. Sokan azt sem tudják, hogy miről szól tulajdonképpen a modern feminizmus, egyáltalán milyen ágai vannak, csak eszükbe jut a szóról egy habzó szájú, szőrös lábú, férfiutáló, baszatlan hisztikirálynő, és azzal azonosítják az egész mozgalmat, így mindjárt van mit elítélni. Szélsőségesek meg ostobák mindenhol vannak, és jellemzően azok a leghangosabbak, de egyáltalán nem minden feminista ilyen, van értelmes is, aki valós problémákra próbálja meg normálisan felhívni a figyelmet a magukért kiállni nem képes / nem tudó nőtársai nevében is. Ilyenek kellenek. Csak az a baj, hogy ők is automatikusan lehurrogást kapnak, mert nem divat meghallgatni a másikat, pláne, ha kényes témákat feszeget, egyszerűbb rámondani, hogy egy hülye picsa, azt' kész. (Most nem az általad említett kommentelőkre gondolok, hanem azokra, akik komolyan foglalkoznak a témával.)
Ne mondd, hogy nem kellett volna semmin változtatni, tökéletes volt az 500-1000-2000 évvel ezelőtti rendszer mindenki számára, illetve most már tökéletes. (Az pl. egy nettó baromság, hogy a patriarchális rendszer a nők kedvéért jött volna létre, az a letelepedéssel, a vagyonelosztás kérdésének felvetődésével alakult ki, alapból matriarchális csoportokban éltünk azon egyszerű oknál fogva, hogy egészen a legújabb korig mindig a gyerek anyja volt csak biztos).
Ha nem állnak ki a nők magukért, akkor meg azért kapnak, hogy miért nem képesek kiállni magukért, így ne csodálkozzanak, ha megmaradnak a problémáik. Szóval egyáltalán nem könnyű ez, hogy állj ki magadért, de ne süssék rád, hogy hülye feminista vagy. Sajnos Magyarországon nagyon sok férfi még mindig iszonyatosan maradi, már akkor rásüti a "hülye feminista" jelzőt az emberre, ha azt meri mondani, hogy a nőknek is ugyanúgy joguk van pl. továbbtanulni, nem csak a fakanál nyelét fogni... Szóval van azért még hova fejlődni, hidd el, a sok normális pasi mellett sajnos rengeteg szűklátókörű, ostoba, begyöpösödött, hőzöngő fasz van még (ahogy ostoba, arrogáns, ész nélkül fröcsögő hülye liba is persze).
Mondjuk hozzáteszem, én továbbra is úgy gondolom, hogy nem szerencsés külön-külön foglalkozni a nők és a férfiak helyzetével. Egy társadalomban élünk, pl. a feminizmus is a férfiakra is ugyanúgy hatással van, a családban, munkahelyen, mindenhol férfiaknak és nőknek együtt kell élni, működni, nem lehet egyiknek a helyzetét a másikétól különválasztani, és külön, a másik nélkül változtatni rajta. (Illetve lehet, de akkor meg nemi gettósodás fog bekövetkezni, aminek már sajnos mutatkoznak jelei, de senkinek sem lesz előnyös.)