"Miért nem gyártják az ilyesmit több darabba és akkor nem egybe kéne emelgetni sokszor 10 tonnát."
mert akkor kellene építeni egy olyan tartószerkezetet, ami elbír több tíz tonna változó terhelést, amíg be nem emelik és nem rögzítik az utolsó darabot is. és ezzel ott vagyunk, ahol a part szakad.
hidak, felüljárók, meg úgy általában minden nagy fesztávot áthidaló szerkezet építésénél pont az a bevett gyakorlat, hogy két alátámasztási/felfüggesztési pont közötti részt igyekeznek egy darabban berakni, mert ez a legegyszerűbb és legbiztonságosabb módszer.
"Meg egy vízen úszó valamire rakják a két darut ami ugye elbillenhet?"
ezt most kétségtelenül elbarmolta valaki, ettől függetlenül ez is egy bevett gyakorlat.
Mi a kva élet volt az? Szemmel láthatóan több 10 tonna súlyú valamit akartak megemelni. Miért nem gyártják az ilyesmit több darabba és akkor nem egybe kéne emelgetni sokszor 10 tonnát. Meg egy vízen úszó valamire rakják a két darut ami ugye elbillenhet? Ismét szemtanúi lehettünk annak, hogy az emberi hülyeség nem ismer határokat. Aki ezt kitalálta, hogy így emeljék azt onnan le azzal fizettetnék ki minden kárt.
mert akkor kellene építeni egy olyan tartószerkezetet, ami elbír több tíz tonna változó terhelést, amíg be nem emelik és nem rögzítik az utolsó darabot is. és ezzel ott vagyunk, ahol a part szakad.
hidak, felüljárók, meg úgy általában minden nagy fesztávot áthidaló szerkezet építésénél pont az a bevett gyakorlat, hogy két alátámasztási/felfüggesztési pont közötti részt igyekeznek egy darabban berakni, mert ez a legegyszerűbb és legbiztonságosabb módszer.
"Meg egy vízen úszó valamire rakják a két darut ami ugye elbillenhet?"
ezt most kétségtelenül elbarmolta valaki, ettől függetlenül ez is egy bevett gyakorlat.