Miért lenne durva? Rád van bízva a kocsi, az árú nem beszélve a stresszről és a nyomásról. Ha eltolsz valamit ott emberek sérülnek vagy halnak meg. Ilyen téren össze sem lehet hasonlítani egy irodai alkalmazottal, vagy egy eladóval. És mindezek mellet napi 10-12 órákat dolgozol, úgy hogy nem csak vezetsz, de még pakolsz, összekészíted az árút stb...Bár ez jóformán az összes melóra igaz, még az egyszerű gyári vagy betanított munkára is. 2-3 ember helyett dolgozol több műszakban aztán ilyen netto 100-120.000-es fizuval (vagy minimálbérrel) akarják kiszúrni a szemed. A röhej az egészben hogy munkaerő hiány van, és nem csak a szakmunkából, hanem már pl.: árú feltöltőt sem találnak már nagyon. Az egyik ismerősöm mesélte hogy a TESCO-ban annyira hiány van a hogy már pénzjutalmat (10 vagy 20 ezret) kap valaki ha be tud szervezni egy melóst. Persze az hogy megbecsüljék a normális munkaerőt, és megpróbálják ott tartani valami normálisabb fizuemeléssel az eszükbe sem jut.
A legtöbbet használt diplomatikus válasz az ilyen esetekre. Így nem kell azt mondani, hogy megkapják az emberek amit akarnak, de hát milyen rendesek már, hogy mindent megtesznek!
Nettóba durva lenne azért. Az kb 250-280ezres bruttó fizut jelentene. Olyat már azért egy fuvarosnak adni túlzás. Amúgy a 180e bruttó egy minimálbér kellene legyen. Ha bruttóba akarják akkor teljesen egyetértek. A versenyképes fizetés meg azt jelenti, hogy minimálbér + alamizsna zsebbe feketén. Legalábbis az ilyen Hugyos Józsi és tsa bt-nél egészen biztosan.
Szerintem mindenkinek ennyit kéne keresni, de azért egy sofőrnek, akire rá van bízva áru, kocsi, időpontok, és amúgy meg stresszes meló csak-csak kijárhatna ennyi. De lehet, hogy fel sem merült volna ez, ha vagy senki sem kap emelést, vagy mindenki.
Szeretem amikor olyanról beszélnek az emberek amikről fogalmuk sincs. Nah te most pont ez az eset vagy...