Szerintem az egész Seicento egy gyűrődő zónának volt tervezve annak idején, vagy csak simán egy rossz viccnek szánták. :) Nehéz olyan autót találni az elmúlt 20-30 évből (talán 1-2 kinai csoda) ami rosszabbul viseli az ütközéseket: https://www.youtube.com/watch?v=8ceEh7R1KYA
Ilyen nekem is van, régi civicem volt még a szögletes, belém jött hátulról egy bádogsuzuki - a két autó közt méretben nincs sok különbség, de súlyban vagy 200 kiló a Honda javára- a csóka jobban megúszta mint a videóban mert lábon ment el utána, csak szépen összegyűrődött az orra rendesen,nekem meg kicsit elferdült a rendszámtáblám, meg 1-2 karcolásnyom :)
Régen Volvo 460-om volt. Egyszer belém jött szemből egy Volkswagen (talán Golf? BIT-es rendszámú nyomozó), én már pont álltam, átjött a sávomba az idióta. Betört a bal első lámpám üvege. Neki kb. hasonlóan nézett ki a kocsija, mint a fenti videón, elfolyt a hűtővíze, el kellett vontatni.
Ezért veszélyesek a nagy autók, mert tönkrevágják a kicsiket! :)
Láttam én már fordított szitut is, amikor a most sértetlen autó koccant neki az előtte haladónak, és csak úgy gyűrődött az eleje, pedig nem volt akkora az ütközés.
Kiábrándítónak tűnik, de a gyűrődő zónának így kell működnie... :)
A lekerekített orrrész (wazze 3 R :) ) sajna becsúszott a másik picsája alá... ha egy 5 centivel alacsonyabb lett volna a másik fara, sokkal kevésbé lett volna látványos a story... :)