Arra, hogy megint az az eset forog fent, hogy a HD-ben adott random faszságokat bizonyos emberek művészetnek vélik, és ezért egy vagont pénzt óhajtanak kidobni az ablakon, egy olyan dologért, amire nincs szükségük valójában, de a másik az biztosan irigyelni fogja, ezért okvetlen meg kő' venni. Másrészt viszont fasza, mert én közvetve pont beszállítok ennek a cégnek, és baromira meg lehet őket fejni. Így mindenki happy. Én használok egy előfizu mellé adott ingyenes kacatot 1 évig, és 1 pici technológiát beszállítok annak a cégnek, aki a cuccát rásózza olyanokra, akiknek igazából sem szüksége, sem pénze nincs rá, de majd ezután jól lenézhet, hogy milyen csicska vagyok, mert neki ájfónja van (ami ugye high tech), és eszébe sem jut, hogy átbaszták. Ugyanez igaz az android droidokra is. De habár a lelkem mélyén baszott mérges vagyok az ostobákra, mégsem szabad tenni ellene semmit, mert tőlük kapok pénzt, amiért fejleszthetünk még több szart, és még több pénzem lesz. Vagyis hasznos hülyék a számomra. Viszont a hülyéket meg utálom.Hát ilyen kételyek közt kell tengetnem életem.
Na ez jutott az eszembe. Kb ilyen sorrendben. Megpróbáltam a gondolataim stringjét reprodukálni, valamelyest sikerült.
Telitalálat! :D
Magyarúl is lehetne:
Az Apple reklámmal szemben, mely azt sugallja, hogy:
"Aki nem lép egyszerre, nyilat kap a szemébe"
A Motorola azt sugallja, JÓL:
Aki infót akar kapni/ homokra kell lehajolni.
(pokolra csak a dudásnak, hogy megtanúlja a dudát fújni)
Ha pap lennék, a harapott alma az eredendő bűnre.
A fekete-fehér képek a régi video-technológiára.
A poszt kép. Nos, hogy az iPhone egy erős pajzs a meteoritok ellen. (10 Bruce Willis-ből 9 ezt használja)
:)
A reklám összességében semmire, de ez a pillanatkép, ami a posztképen is látszik a Kubrick-féle monolitra az űr-odüsszeiából. Kedvem lenne megmérni az oldalak arányát, bár az a gyanúm, hogy a filmben is csaltak ezzel egy kicsit. :)