Roland Gumpert is hasonlóról karrierről álmodott. Ha jól emlékszem, a NatGeo-n láttam róla egy műsort. Közel negyven évet dolgozott az Audinak, a motorokat is onnan vette az Apolloho autóihoz. A műsor szerint neki az volt a nagy hibája, hogy nem vette tudomásul, hogy a vevőknek nem elég csak a nagy teljesítmény. Hiányzott az autóiból az exluzívitás.
sok tehetség van a világban, de ez a srác tényleg nem semmi. Cirka 20 év alatt összedobni egy olyan brandet, ami hitech, ami sok szempontból csúcsok csúcsa, az tényleg nem kis teljesítmény. És minden lapra vetett mérnöki vonal a saját verejtékük.
ezek után gondolom a Bugatti kihoz valahogy 300mph-t a Chiron-ból (483kmh) hiszen nagy blama lenne ha egy V8 turbó megverné a W16 4turbó 1500lovas Chiron-
Nem lehet sok légellenállása, de inkább a motort, turbókat és az olajat hagyták visszahűlni. Valamint a fékeket is kímélni akarták gondolom, biztonsági okokból.
Egy 180-200-as autópálya menet után a mezei turbós autókat is illik hagyni lehűlni a leállítás előtt.