Nagyon nem mindegy, hogy hol van az a segidinformacio. Ha folyton le kell nezned a tabletre peldaul mikozben valami bonyolultat csinalsz az hatraltat. Mi is hasznalunk HoloLens-t orvosok oktatasara bonyolultabb beavatkozasoknal.
Ha megfigyeled, mire felvette a szemüveget, meg beloginolt, addigra kb. 1 1xű tableten már rég megtalálta volna az infókat a kapcsoló azonosítója és hibakód alapján. Vagy: sokkal több értelme lett volna, ha mondjuk a szemcsin keresztül 2 kattintással elérte volna azt a doksit, amiben a hibakódra való ránézéssel tudott volna keresni.
Lehet, hogy bizonyos területeken 1 ilyen eszköznek frankó haszna lenne, de ez a demó nagyon dedós parasztvakítás. :)
Biztos lesz olyan cég, amelyik vesz ilyet persze. De szerintem elenyésző. Inkább olyan munkaerőt alkalmaznak, aki jobban szakképzett. mun-nak kell igazat adjak, ez már egy létező dolog egy kis porcukorral...
Igazából nem mutattak semmi forradalmit. Ilyesfajta segítséget eddig is tudott kérni bárki a mobilját használva. Az hogy szemüveglencsére vetítve történik-e... az meg úgysem így fog működni, ahogy ebben a videóban mutatták. Szakembereknek pedig nem kell rajzolgatniuk, hogy "ezt" meg "ezt" próbáltad már? Megmondja az alkatrész vagy a két alkatrész közti kábel nevét, hogy mérjen már bele. Vagy most azt láttuk, hogy a teljesen inkompetens, utcáról berángatott, minimálbéres munkás is el tud így boldogulni, ha van hozzá support? Csak mert meg sem próbálta a nő megoldani a problémát egyedül. Ja tényleg, mert nő! A microsoft régóta hülyíti az embereket ezekkel a haszontalan szarjaival amik sosem működnek, csak promo videókban.