Volt kispolákom, és a főfék, az nem bowdenes. Hanem hidraulikus. Csak a kézifék, a szivató, és az önindító bowdenes. Kb 1936 óta hidraulikus fékre állt át minden gyártó: https://www.youtube.com/watch?v=c9-g2pTrH_U
Hja, és a kormányt el tudtam forgatni tenyérrel, csak egy picit mozgásba kellett hozni az autót. :D
Álló helyzetben, tényleg nehéz kormányozni minden szervó nélküli autót. Az utóbbiakat járó motor nélkül is. ;)
A fékhossz pedig a relatív kicsi dobfékek miatt van. Ráadásul elől, csak egy munkahenger van, szemben a trabi két munkahengerével. :D
Hja, és a kormányt el tudtam forgatni tenyérrel, csak egy picit mozgásba kellett hozni az autót. :D
Álló helyzetben, tényleg nehéz kormányozni minden szervó nélküli autót. Az utóbbiakat járó motor nélkül is. ;)
A fékhossz pedig a relatív kicsi dobfékek miatt van. Ráadásul elől, csak egy munkahenger van, szemben a trabi két munkahengerével. :D