A 3Dmax-ban renderelés elsősorban a graf.kártyág GPU-ját terheli. Nem a grafikai alkalmazások fogják a két magot kihasználni, mivel ők ma már a videokártya processzorát igyekeznek kihasználni.
Amúgy meg mint említetem most végre nem a software gyártók után loholnak az Intelék, hanem egy picit megelőzték őket. (remélhetőleg) Örülj neki, hogy még nem kellett mind a két magot kihasználnod. (bár nekem volt már, hogy azt is megdolgoztattam kissé) Nagyon hamar -1-2 év- megjelennek azok a programok amikhez igen csak kelleni fog.
3dmax-ba renderelni sztem nem tetriszezés, kb 2 éve (mióta programozó szakon vagyok egyetemista) nem játszom... És a második mag a gépben ált pihen, csak néhány program&segédprogram&belenyulkálással tudom elérni h használja rendessen a procit, vagy még az esetek túlnyomó részében még ezekkel sem. Még a mai szoftver fejletség (nem a játékokra értem, mert azok még itt sem vannak) nem tudja követni ezeket az újításokat. Microsoftéknak kellene még kb 2-3 év mire a 2magot rendessen ki tudnák használni... nem a 6ot.
Aki csak tetrisezik az valóbannem tudja kihasználni. :)
Mellesleg nem olyan nagy baj, ha a hardware gyártók kissé előre gondolkoznak. A hülye microsofték hamar utólérik őket majd...
khm, szerintem ez gondold át.