Mondjuk, a Ladák történetesen nem erről voltak híresek. Nem rossz próbálkozás, de messziről látszik, szerintem, pláne az ugráltatóson, hogy hátratették a motort.
ilyet szegény Faterkám csinált skodával, a Szabi hegyről jöttünk lefelé. mondom neki, papa álljunk meg,valami nem jó. minden jó fiam, most cseréltem kereket. aztán már álltunk is 3 keréken. nem volt nagy gebasz,mert a Fater 40-nél már szédült. (szegénykém)
Nekünk is volt bal első defekt 110 körül régen az akkori Trabinkkal, az sem volt rossz, csak nem durrdefekt volt, hanem a szervizes f@sznak hála kiesett a kerék, mert a csavarokat meghúzni már nem volt kedve...
ilyet én is csináltam simán az M-7-esen 1982-ben. a recept: 100-nál durrdefekt, 1 km izzadás, a végén vonalkódos alsógatya!!!!! csak én nem készültem rá!!!!!!!
Hát, szerintem nem vmi nagy szám. Pár szar lengéscsillapító+kézifék aztán ennyi...a végén mikor lengeti a kocsit az jobb mondjuk. Mondjuk nálam az is fekete pont hogy Lada...egyéni vélemény.
Lehet tuti verdád, de igazi "éleset" menni már csak ezekkel lehetett!