REGISZTRÁLOK BELÉPEK

Megjegyez
Egy magyar tervezi a hajók Ferrariját

Diplomamunkájának köszönhetően Obendorfer Dávid fél évet tölthetett a kétezres évek elején az Alfa Romeo formatervező részlegénél Milánóban, aminek ugyan nem lett folytatása, de Olaszországban ragadt. Jelenleg egy kis bergamói cégnél dolgozik, ahol a világ két legexkluzívabb hajómárkájának, a Rivának és a Sanlorenzónak készítenek külső-belső formaterveket.
3100 0 9 Izé
lilaflexninja: Még jó, hogy csak koncepciók. Mi lenne, ha ilyenek rohangálnának az utcán :) én a fiatokat [...]
Stickhorse: Nem tudom, mennyire kell ebbe iróniát beleéreznem, de a korábbi hozzászólásodra alapozva egy [...]
cila: Nálad a pont. Ilyen alkalmakkor kerül elő szemközelbe a zsebkendő. Nálam is. Mindig.
Mind a 9 komment
Százötvenezer forintos vízben fürödtem 

Az ingerek teljes megvonásával nyugtatja az idegeket egy magyar formatervező lebegőkapszulája. Kipróbáltuk a high-tech anyaméhet. 

Egy hasonló post 4 évvel ezelőttről, bár már a kommentekben lévő linkek se nagyon működnek...
3907 0 1 Izé
cillit: És már mennyien pisilhettek bele...
Ez az új figyelemfelkeltő koncepció autó belül legalább olyan látványos, mint kívül: ergonómiai szempontból tökéletes helyre kerültek az egyes elemek, a nyitottság érzetét az ablakok gondosan megtervezett hiánya csak fokozza. Az egész modellre jellemző kifinomultság, játékosság az utaskabinra is rányomta a bélyegét, a hátsó ülésen akár magasabb emberek is kényelmesen elférnek a lendületes vonalvezetésnek és a kecses tetővonalnak köszönhetően. A nagyfokú alkotói szabadság ellenére a formatervezők szem előtt tartották a környezetvédelmet is: ez a modell a bizonyíték arra, hogy egy autónak akkor is lehet kicsi a károsanyag-kibocsátása, ha a sportkocsiktól elvárt vezetési élményt nyújtja.
6064 0 4 Autó Izé
bandee1219: Ez egy szamara? Ezekszerint elég strapabíró szerkezet.
emma690101: Lada foreva! :)))
Slaytone: A Ladánál nincs jobb autó, csak drágább... Ezek úgy néz ki mindent kibírnak.
Mind a 4 komment
Ez az új figyelemfelkeltő koncepció autó belül legalább olyan látványos, mint kívül: ergonómiai szempontból tökéletes helyre kerültek az egyes elemek, a nyitottság érzetét az ablakok gondosan megtervezett hiánya csak fokozza. Az egész modellre jellemző kifinomultság, játékosság az utaskabinra is rányomta a bélyegét, a hátsó ülésen akár magasabb emberek is kényelmesen elférnek a lendületes vonalvezetésnek és a kecses tetővonalnak köszönhetően. A nagyfokú alkotói szabadság ellenére a formatervezők szem előtt tartották a környezetvédelmet is: ez a modell a bizonyíték arra, hogy egy autónak akkor is lehet kicsi a károsanyag-kibocsátása, ha a sportkocsiktól elvárt vezetési élményt nyújtja.
6310 0 4 Izé
bandee1219: Ez egy szamara? Ezekszerint elég strapabíró szerkezet.
emma690101: Lada foreva! :)))
Slaytone: A Ladánál nincs jobb autó, csak drágább... Ezek úgy néz ki mindent kibírnak.
Mind a 4 komment