REGISZTRÁLOK BELÉPEK

Megjegyez
Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.
4097 0 7 Izé
Samu.: kereket több ezer éve használunk valamilyen módon. a levegőhöz még nem értünk, jobb is hogy [...]
TravisKestrel: Aham. Szóval akkor minden kis városi fékezésnél vágja le az alját a kocsi? :D Vagy tegyük fe [...]
kiisb: Hirtelen fékezés? Csak lekapcsolja a lebegést, és akkora felületen fékez, mint egy lánctalpas [...]
Mind a 7 komment
Ezt kicsit jobban át kellett volna gondolni!
8734 0 26 Izé
hapro: Ott kezdődik, hogy rönóval akartak bármit is csinálni...Előttem már jól fogalmaztak...nem j [...]
TeeJay: azért a középső gép a Kraz sem piskóta cucc :) voltam én már faterral jó nagy sárban ilyen [...]
Turmion Kätilöt: Látszik... Ezek a nyugati sz@rok nem jók semmire. Bezzeg 2 KAMAZ és 1 ZIL lazán kirepítette vol [...]
Mind a 26 komment
Egy buszvezető szemével  

Nálunk is sokat romlott a közlekedési morál az utóbbi években. Úgy néz ki az utakon már csak ellenségek vannak, rengeteg lett az agresszív söfőr. Felmérések bizonyítják, hogy a KRESZ be nem tartása, gyakorlatilag semmibe vétele okoz mind több balesetet. Egyik legfőbb probléma a féktávolság be nem tartása, gyorshajtás, irányjelzés elmulasztása, és valamiért az "én vagyok az utak királya" érzésből adódó hamis és önhitt hatalmi érzet. Vannak gyenge törekvések a közúti rend visszaállítására, akadnak szép számmal, akik azt szorgalmazzák, hogy minden gépkocsivezető néhány évente PAV-on (pályaalkalmassági vizsgálaton) venne részt, és megismételné sikeres KRESZ vizsgáját. A kezdeményezés célja az agresszívvé, labilissá vált söfőrök kiszűrése, és KRESZ tudásunk napra kész ismerete. Ettől várják a csodát, a magyar közlekedési morál javulását, valamint a szigorúbb, és rendszeres rendőri ellenőrzésektől.
4706 1 32 Izé
imki: Érdekes, de az utóbbi pár évben engem nagyon meglepett, hogy milyen előzékenyek lettek az aut [...]
Glocker: Ebben az országban rég nem a rendteremtés a célja a vezetőknek, hanem az emberek megosztottság [...]
bikbukkfa: Mégvalami, ugye ismerjük a szitut h kimegyünk németben és a zebraához max arért dudálnak rá [...]
Mind a 32 komment
Csirkéknek szemüveg! Aki nem tudná: a csirkék nagyon szeretik a vért. Ha valamelyik megsérül, a többiek gyakorlatilag halálra csipkedik. Amerikában ezért a 1944-47-ben igyekeztek ezzel az egyszerű találmánnyal elejét venni az ilyen eseteknek. A szemüveg miatt a csirkék nem látták a vér színét így a megsérült társ komolyabb eséllyel maradt életben - az ebédig... A szemüveg ára 60 év alatt sokat változott. 1945-ben 100 db szemüveg 3 dollár volt. Ma 3 db (!) 1945-ben készült csirke okuláré 5-600 dollárt ér!
3906 1 4 Izé
Quito: Madaraknak fogsort!!
AVIREX: Az az, 3D :DDDD
Szancso: Ha ez egyik felét kicserélik kék színűre,akkor beülhetnek egy 3 D-s moziba. :) Épp a minap l [...]
Mind a 4 komment