Na persze, talán azért mert akik mondjuk 30-40 kilóméterre melóznak a munkahelyüktől, talán nem akarnak gyalogolni vagy bringázni -10 fokban, és persze az idő sem mellékes.
Hagyjuk már ezeket a "az emberek szép lassan tönkreteszik ezt a bolygót az anyagi javak miatt" süket dumát, sok ember nem lustaságból jár kocsival, hanem mert munkaeszköze, vagy csak azzal tud bejárni vele dolgozni, mert a tömegközlekedés dupla annyi időbe és pénzbe kerül!
milyen érdekes, nem tudják sorozatgyártani
vajon miért ?
az emberek szép lassan tönkreteszik ezt a bolygót az anyagi javak miatt
én speciel gyalog vagy bicajjal járok a melóhelyre van autóm de hetente 1x álok ki vele a garázsból
pedig családom van de a gyereket is sétálva szoktuk elvinni a bölcsibe
Az olaszok 1989 óta (a Tipo óta) gyártják olyan galvánnal az autókat, hogy azok minimum 25 évig nem rozsdásodjanak. Szerintem a legmegbízhatóbb autók, tapasztalatból, a japán verdák: honda, toyota, mitsu, nissan, stb. A nagy vw, opel, és ford ezekről már ugyanezt nem tudnám elmondani, rengeteg bajjal szokták őket behozni.
Szóval ha valaki tényleg nagyon jó és megbízható autót szeretne, akkor inkább japán, semmi esetre sem vw.
Nekem nincs favorit márkám kocsik közt talán a nissan skyline, gtr-35. De az hogy dolgoztam én is autószerelőnél így kicsi rálátásom azért van a témára. A Mercinek is volt kamionja aminél 18 év alatt szinte alig kelett csinálni valamit, és leginkább csak zsíroztatni jött be. Pedig azt minden nap használták. De olcsó kategóriánál mindíg lehetnek gondok. Az hogy valami olasz nem jelenti hogy csúcsminőség. A német sem jelenti ha olcsó kategóriát veszel. És vannak ugye a bizonyos tipusokra jellemző hibák amik miatt megint csak lehet sokat szívni.
Tehát jó autó mindegy hol készül az jó. A szériahibás, vagy konstrukciós hibából eredő bajok meg előfordulhatnak sokféle márkánál.
Erre értettem. De azért 30 éves autó amit linkeltem sem hinném hogy csak az utolsó 10 évben rozsdásodott.
Egyszer lett az elmúlt 20 év során rendbeszedve kb 6 éve, de hidd el semmilyen rozsdásodás nincs rajta, és annak idején a Tipo pont ezért lett az év autója:)
Nem állítom, hogy egy tökéletes gép, mert ahogy minden olasz paripának, ennek is az elektronika volt a gyengéje, amit egy párszor orvosolni kellett.
monik, nem kötekedni akarok, nem vagyok szakértő, de azért erről a képről senki nem mondja meg, hogy hányszor lett rendbeszedve a gép, hogy eltüntessék a rozsdafoltokat meg egyéb hibákat. Alapos munkával "akármilyen" rozsdásodó 20éves gépet ilyen állapotba lehet hozni, és azt egy ilyen képről senki nem fogja megmondani, hogy milyen volt 2 hónapja. Persze legyünk jóhiszeműek, elhiszem én hogy ez tényleg magától ilyen, de azért na, egy kép nem szentírás :)
:DDDDDDDDDD
Ez egy jobb, ugyanis az vagyok:DDDDDDDDDDD
Kár ezen vitázni neked a vw jön be, én inkább elkerülöm az opelekkel együtt:) Hidd el tudnék neked mesélni ezekről a nagy német autókról:DD
Jó, oké.
Biztos sztereotípia az egész, mindenféle alap nélkül.
Még jó, hogy a világon mindenkii csak 15-20 éves olasz autókkal járkál, mert annyira megbízhatóak.
Csak annyit mondok neked, hogy értékcsökkenés...
Tovább nem vitázom, értelmetlen.
Ezzel nem vitatkozok, mert hülyeség...
Aláírom, hogy a japán autók sok dologban jók, a korrózióvédelem nem tartozik ide.
Másrészről nem egy meg nem kettő VW-em volt már, ismerettségi körben is egy pár tucat.
És japán autót is láttam már párat, elhiheted. 90-es években gyártott japó gépekről egyszerűen lespórolták a felületvédelmet. Az olaszok is csak egy jó 15 éve használják. Nem hiába rohad majd az összes 90-es évekbeli Fiat, Alfa...
Kivételek akadnak mindig, de az arány azért engem igazol.
Te miről beszélsz? :D Volkswagen? Azokkal van a legtöbb probléma..
Japán autó rég elrohadt volna? Én ezt azért nem mondanám.. Az én Hondám igaz, hogy csak 13 éves, de olyan mintha most jött volna le a gyártószalagról. Nade kár vitázni, minden autó olyan, ahogy a gazdája vigyáz rá, szerintem..
Lehet rá mondani sok mindent, bizonyos körülmények között még azt is elfogadom, hogy nem megbízható (mihez képest?).
Viszont azt mindenki elismeri, hogy tartósságban a VW verhetetlen. Az utolsó autó, amin rozsdát fogsz látni az a VW.
Lehet, hogy a motor beadja az unalmast, meghal az elektronika, szétmegy a futómű, de a kaszni egyben lesz.
Nem hiába 12 év garanciát átrozsdásodásra. Anno a Passatunkon 15 évesen jelent meg az első rozsdafolt a bal első ajtó sarkában és ennyi, sehol több. Egy japán, olasz, francia rég elrohadt volna, de a régi BMW-k se voltak a helyzet magaslatán.
Hát én ugy tudom hogy az ilyen autót meg sem tudod venni, mivel tanulmány, és azért pakonak bele mindent mert ezek egy részét átveszik a következő sorozatgyártásban lévő modellekhez. Valamit a kasztniból, valamit a belső térből, új elektronika stb.
Az ára amúgy nem azért ennyi az ilyen autóknak, mert belepakolnak mindent, hanem mert egy nagyon szűk célcsoportnak tudják csak kezdetben eladni, és így a profitmaximalizálás érdekében kénytelenek magas áron adni ^^ :D nameg ameddig van olaj, addig sajnos az az úr...
Nagyon jó kezdeményezés, ideje lenne már ezt tömegesen elterjeszteni. Azért az árára kíváncsi lennék.
Nameg arra is, hogy mondjuk lehet e belső extrák (légkondi, fűthető ülés, navigáció stb) nélkül kérni és úgy mennyivel kevesebb lenne az ára. Ezeknél az új cuccoknál sokszor azt érzem, hogy most aztán mindent belepakolnak ami új technika és emiatt jól megszalad az ára is. Nekem teljesen elég lenne egy alacsony fogyasztású autó, meglennék fölös extrák nélkül is.
Az eleje egész érdekes, Audi R8 - VW Scirocco keverék, a hátulját meg valszeg nem volt kedve megrajzolni a tervezőnek :D
Mellesleg bár nem nagyon értek hozzá, valószínűnek tartom hogy aerodinamikai szempontok miatt takarták el a hátsó kereket, de akkor viszont nem értem, hogy az elsőt miért nem. Bár...ők értenek hozzá, biztos így a legjobb...
mivel VW imádó vagyok (nekem is az van IV. golf 1.6) igy azt kell hogy mondjam gyönyörű, de nem mernék ki menni vele az utcára amig nincs minden 10. embernek ilyen :))))
Randa... nem látszódnak a felnik... nálam ez eleve mínusz pont... Mellesleg meg egyértelmű klónja, az A.I-ben szereplő TT-nek, amivel Will Smith kavart... inkább egy Tuareg...