Ezeknek a formája jellemzően azért ilyen, mert így tudják elérni a legalacsonyabb légellenállási tényezőt a lehető legnagyobb hasznos térrel, ami nagyban hozzájárul a hatótáv növeléséhez. Majd ha lesznek nagyobb teljesítményű akkumulátorok vagy hatékonyabb töltési rendszerek és ezeket kiszolgáló infrastruktúra, és nem lesz probléma 600-700 garantált km-t kisajtolni egy elektromos autóból még akkor sem, ha egy kockát építünk a hajtáslánc fölé, akkor nagyobb mozgástere lesz a formatervezőknek.
A fosszilis tüzelőanyag-készleteink valóban végesek, ugyanakkor a technika fejlődésével folyamatosan kitermelhetővé válnak még most is olyan készletek, amelyek néhány 10 éve még elképzelhetetlenek voltak. Az utóbbi évtizedekben gyakorlatilag nem csökkent, sőt, ha jól tudom, még nőtt is a hozzáférhető, kitermelhető fosszilis tüzelőanyag-készletek mennyisége, és még most sem vagyunk képesek hatékonyan kitermelni mindent. Emellett elég hatékonyan dolgoznak a légkörbe juttatott üvegházhatású gázok kinyerésén és hasznosításán is. Attól tehát jelenleg nem kell "félni", hogy vészesen hamar elfogynak a hagyományos energiaforrások.
Ettől függetlenül én is azt gondolom, hogy van jövője az elektromos autóknak, vagy akár a hidrogéncellásaknak is, hozzátéve, hogy az elektromos autók energiaigényét is meg kell termelni valahogy.
Hm. Azt az áramot, amivel feltöltik az ilyen autókat, is erőművek termelik. Lehet, hogy foszilis üzemanyaggal. Vagy uránnal. Sajnos, a megújuló energiatermelés, még kis százalékban valósult meg. (Nem csak nálunk) Egyébként igazad van. Ami még kérdés, hová fogjuk tenni azt a jelentős mennyiségű elhasználódott aksit, ami ezekből lesz?
Személy szerint egyetértek abban,hogy az elektromos autóké a jövő. Támogatom,hogy minél több legyen belőlük és mindenkinek elérhető árban tudják gyártani. DE nekem jelenleg ingyen sem kellene egyik sem. Mert olyan szinten lehetetlenül futurisztikusan rondák,mintha egy porszívó és egy japán animefigura párzásából születtek volna. Nekem manapság is a régi autók,főleg a régi amcsi izomautók tetszenek inkább. Azok szépek. Ilyen megjelenéssel miért nem lehet elektromos kocsit csinálni? Mi köze a megjelenésnek az üzemanyaghoz? Ha a jövőben csak ilyen furcsa guruló elektromos műanyag kajásdobozok lesznek,inkább elkezdek valamilyen formában benzint raktározni,meg bespájzolok autóbol is párat a pajtámba.
Ha lenne ennyi pénzem, hogy választhatnék egy fullextrás elektromos autó vagy egy ferrári között amik egy árban vannak nem kérdés egy percig sem, hogy az elektromost venném. A belsőégésű autók kora szépen leáldozik lassan de biztosan. Előbb utóbb el fog fogyni minden olajtartalék a földön és akkor ha nem lesz más alternatíva üzemanyagra akkor megszívja minden autógyártó aki nem tud megújulni. A legjobb alternatíva az, hogy nem belsőégésű motor kell hanem elektromos. Itt egy dolog az ami ennek a rohamos terjedését gátolja az egyszer az olajcégek mesterkedése amivel mindezt szándékosam hátráltatják, másrészt pedig az energia tárolásá hatékony megoldásának hiánya. Sajnos az aksik sok év alatt alig fejlődtek. Alapvetően ugyanaz a kémia reakción alapuló technológia az alapja mindnek. Vannak már kísérleti újítások de a hagyományos elven működő aksik hatékonyságát nem bírják elérni. De mindezt leszámítva is az elektromos autóké a jövő ez kérdés. Nem csak azért mert el fog fogyni az olaj hanem azért is mert ezek nem szennyezik a levegőt. Ami újabban kurva fontos lenne, révén a nagyvárosokban már már élhetetlen a levegő sokszor. Tüneteket okozó mennyiségben van jelen a szálló por és minden más aeroszol ami kurvára szétkúrja a tüdőnket. Ezek nagyrésze a sok autónak köszönhető. Értem én, hogy a kispöcsűeknek kell a nagyvérű hangos verda, hogy kompenzálják azt ami nincs, de attól még ugyanúgy bolhafaszuk marad. Sose értettem ezeket a direkt hangos kipufogókat, hogy miért? Elmegy melletted megőrülsz annyira idegesítő. Meg a lámpánál padlógáz addig amíg a pirosnál áll. Ezekre a faszokra addig hordanám talicskával a meleg tehénszart amíg bele nem fulladnak.