REGISZTRÁLOK BELÉPEK

Megjegyez
Hétfőn nyitotta meg kapuit hivatalosan is a világ leg óriásabb kereke Szingapurban. A 150 méter átmérőjű kerékre 28 darab egyenként 28 utas befogadására alkalmas légkondis fülkét lógattak fel, amik kb. 30 perc alatt tesznek meg egy kört. Élő kéért ide lehet kattintani.
416 0 0 Tech Izé
Az amerikai Delta 7 Sports vállalat Arantix váza szénszál és kevlár keverékéből készített nyitott, térhálós cső.
6171 1 26 Autó Izé
bandee1219: "Nincs felület, ami szétosztaná az ütés erejét" Ez egy elég érdekes kijelentés, ha nincs fe [...]
bandee1219: A kevlárt a Márklárok gyártják, a Márklár bolygón, a Márklár gyárban, Márklárból, a M [...]
bandee1219: De ez csak egy váz, amiből van rengetag színű és rengeteg formájú, ez meg ilyen rácsos, ha n [...]
Mind a 26 komment
Az amerikai Delta 7 Sports vállalat Arantix váza szénszál és kevlár keverékéből készített nyitott, térhálós cső.
6380 3 26 Izé
bandee1219: "Nincs felület, ami szétosztaná az ütés erejét" Ez egy elég érdekes kijelentés, ha nincs fe [...]
bandee1219: A kevlárt a Márklárok gyártják, a Márklár bolygón, a Márklár gyárban, Márklárból, a M [...]
bandee1219: De ez csak egy váz, amiből van rengetag színű és rengeteg formájú, ez meg ilyen rácsos, ha n [...]
Mind a 26 komment
Az amerikai Delta 7 Sports vállalat Arantix váza szénszál és kevlár keverékéből készített nyitott, térhálós cső. A technológia IsoTruss névre hallgat – mint isosceles triangle (egyenlő szárú háromszög) és truss (rácsos tartószerkezet).

forrás: belsőség Dr Orosz.
5581 2 2 Tech Izé
Dnyetwa: Mi is jo iranyba haladunk!!! www.capriolo.com :)
Dnyetwa: Ezt azert kiprobalnam de csak a SRAM verziot !!!! Kivancsi lennek meddig birja.............. :) Kulo [...]
Ez az új figyelemfelkeltő koncepció autó belül legalább olyan látványos, mint kívül: ergonómiai szempontból tökéletes helyre kerültek az egyes elemek, a nyitottság érzetét az ablakok gondosan megtervezett hiánya csak fokozza. Az egész modellre jellemző kifinomultság, játékosság az utaskabinra is rányomta a bélyegét, a hátsó ülésen akár magasabb emberek is kényelmesen elférnek a lendületes vonalvezetésnek és a kecses tetővonalnak köszönhetően. A nagyfokú alkotói szabadság ellenére a formatervezők szem előtt tartották a környezetvédelmet is: ez a modell a bizonyíték arra, hogy egy autónak akkor is lehet kicsi a károsanyag-kibocsátása, ha a sportkocsiktól elvárt vezetési élményt nyújtja.
6078 0 4 Autó Izé
bandee1219: Ez egy szamara? Ezekszerint elég strapabíró szerkezet.
emma690101: Lada foreva! :)))
Slaytone: A Ladánál nincs jobb autó, csak drágább... Ezek úgy néz ki mindent kibírnak.
Mind a 4 komment
Ez az új figyelemfelkeltő koncepció autó belül legalább olyan látványos, mint kívül: ergonómiai szempontból tökéletes helyre kerültek az egyes elemek, a nyitottság érzetét az ablakok gondosan megtervezett hiánya csak fokozza. Az egész modellre jellemző kifinomultság, játékosság az utaskabinra is rányomta a bélyegét, a hátsó ülésen akár magasabb emberek is kényelmesen elférnek a lendületes vonalvezetésnek és a kecses tetővonalnak köszönhetően. A nagyfokú alkotói szabadság ellenére a formatervezők szem előtt tartották a környezetvédelmet is: ez a modell a bizonyíték arra, hogy egy autónak akkor is lehet kicsi a károsanyag-kibocsátása, ha a sportkocsiktól elvárt vezetési élményt nyújtja.
6329 0 4 Izé
bandee1219: Ez egy szamara? Ezekszerint elég strapabíró szerkezet.
emma690101: Lada foreva! :)))
Slaytone: A Ladánál nincs jobb autó, csak drágább... Ezek úgy néz ki mindent kibírnak.
Mind a 4 komment