A BBC-n van egy Totalcar-nál sokkalta színvonalasabb autós magazin-műsor, a Top Gear, amiben van egy rovat, ahol brit médiaszemélyiségeket küldenek a versenypályára és hétről hétre mérik ki fut jobb időt. Ott is van/volt egy halálkanyar, ahol is a versenyzők jó része legjobb esetben is lejött az útról, rosszabb esetben telibekapott egy útszéli reklámtáblát. Utólag kiderült, hogy a Nagy-Britaniában kapható autótípusoknak körülbelül az 5 százaléka rendelkezik olyan felfüggesztéssel, amely lehetővé teszi a kanyar sikeres bevételét nagyobb sebesség felett, mert valami olyan idióta módon lőtték be a kanyar szélességét és pár méteren kifelé lejtett is az út, egészen addig, amíg helyre nem hozták. Szerintem itt is ez lehetett a gond.
A BBC-n van egy Totalcar-nál sokkalta színvonalasabb autós magazin-műsor, a Top Gear, amiben van egy rovat, ahol brit médiaszemélyiségeket küldenek a versenypályára és hétről hétre mérik ki fut jobb időt. Ott is van/volt egy halálkanyar, ahol is a versenyzők jó része legjobb esetben is lejött az útról, rosszabb esetben telibekapott egy útszéli reklámtáblát. Utólag kiderült, hogy a Nagy-Britaniában kapható autótípusoknak körülbelül az 5 százaléka rendelkezik olyan felfüggesztéssel, amely lehetővé teszi a kanyar sikeres bevételét nagyobb sebesség felett, mert valami olyan idióta módon lőtték be a kanyar szélességét és pár méteren kifelé lejtett is az út, egészen addig, amíg helyre nem hozták. Szerintem itt is ez lehetett a gond.