megoldás nem annyira komplikált. adott két tuskólábú, az egyik suzukit hajt, a másik bmw-t. a bmw-s tuskólábú a szélső sávba fog csúszkálni nyílván, míg az előlhúzós örül a fejének...
a 120L még abból a korból való mikor nem volt igény fwd-re nagyon. Annak az autónak leginkább a súlyeloszlásával vannak gondok, nameg még pár dologgal :)
Az Audikat direkt nem említettem , nagyrészük fwd, a többi meg 4wd, ami meg más tészta. a 4wd kurva jó, csak drága és sokat fogyaszt. viszont ha nem lehet zárni a difiket akkor az se ér sokat.
a 120L még abból a korból való mikor nem volt igény fwd-re nagyon. Annak az autónak leginkább a súlyeloszlásával vannak gondok, nameg még pár dologgal :)
Az Audikat direkt nem említettem , nagyrészük fwd, a többi meg 4wd, ami meg más tészta. a 4wd kurva jó, csak drága és sokat fogyaszt. viszont ha nem lehet zárni a difiket akkor az se ér sokat.