mondja meg valaki hogy miért van az hogy szinte az összes komoly autó RWD, míg az olcsó kisautók FWD-k?
volt elsőkerekes autóm, és télen bizony agresszíven tolta az elejét. Az rendben van hogyha kibassza a seggét, és nyomok egy kövéret akkor kihúzza, na de mi van akkor mikor be akarok fordulni, és kurvára nem megy, mert megyek tova egyenesen bele az árokba. és akkor már bizony nyomhatok gázt, féket édesmindegy. Most egy "öreg" BMW boldog tulaja vagyok, nyári gumival is simán túléltem egy telet. Ha meg akart előzni a segge, ellenkormányoztam, és nem a féket tapostam, nem is volt semmi baj. Egy fasza téligumi azért fog kelleni, na meg egy sperr, és onnantól kezdve csak röhögni fogok azokon akik azzal jönnek hogy télen RWD így meg úgy :D
Láttam hogy le lett itt oltva a kolléga amiért megosztotta az a tényt miszerint egy hátultolós jobban megy fel a dombra télen:) Akkor elárulom hogy a dombon felfelé a hátsó tengely csöppet jobban van terhelve mint az első. Ez mondjuk nemtudom miért nem egyértelmű valakinek. Egy FWD meg vagy felmegy vagy kapirgál, és az eleje megy jobbra-balra. RWD-nél ott szokot jönni a hiba, mikor eldiferál a diffi hátul, és hirtelen 1kerék hajtású lesz a taliga. Ezt a problémát kiválóan orvosolja egy sperr. Sperr+fasza téligumi és csak pislog aki nem látott még BMW-t hóba menni. Ha meg nincs hó akkor nem is kérdés.
volt elsőkerekes autóm, és télen bizony agresszíven tolta az elejét. Az rendben van hogyha kibassza a seggét, és nyomok egy kövéret akkor kihúzza, na de mi van akkor mikor be akarok fordulni, és kurvára nem megy, mert megyek tova egyenesen bele az árokba. és akkor már bizony nyomhatok gázt, féket édesmindegy. Most egy "öreg" BMW boldog tulaja vagyok, nyári gumival is simán túléltem egy telet. Ha meg akart előzni a segge, ellenkormányoztam, és nem a féket tapostam, nem is volt semmi baj. Egy fasza téligumi azért fog kelleni, na meg egy sperr, és onnantól kezdve csak röhögni fogok azokon akik azzal jönnek hogy télen RWD így meg úgy :D
Láttam hogy le lett itt oltva a kolléga amiért megosztotta az a tényt miszerint egy hátultolós jobban megy fel a dombra télen:) Akkor elárulom hogy a dombon felfelé a hátsó tengely csöppet jobban van terhelve mint az első. Ez mondjuk nemtudom miért nem egyértelmű valakinek. Egy FWD meg vagy felmegy vagy kapirgál, és az eleje megy jobbra-balra. RWD-nél ott szokot jönni a hiba, mikor eldiferál a diffi hátul, és hirtelen 1kerék hajtású lesz a taliga. Ezt a problémát kiválóan orvosolja egy sperr. Sperr+fasza téligumi és csak pislog aki nem látott még BMW-t hóba menni. Ha meg nincs hó akkor nem is kérdés.