Egy kicsit helyesbítenék a dolgon, mert mondhatni értek hozzá, mindent nőkkel reklámoznak, még a nőknek is, gondoljunk csak arra, hogy ha pl. melltartót akarnak reklámozni, tuti bombázóra teszik rá. nem mondjuk azt csinálják, hogy odaraknak valami csúnyácskát de brad pitt rángatja le róla, és akkor elképzelheti a sok csúnyácska nő, hogy hát igen, ha ilyen-meg olyan cicifixet veszek akkor én is szexi leszek. Nem, ezt vedd meg mert a bombázók is azt veszik. Ha férfi alsót reklámoznának, abban is bomba nő lenne, ha szappant reklámoznak bomba nő van benne (kivéve dove amiért tisztelet nekik), szóval a tuti recept a bombanő, mert úgy gondolják, ezzel akarnak azonosulni a nők. Kivéve a mosópor reklámok, mert ott idióta boldognak beállított "átlag" családok vannak. és azért is mert szinte a nők vesznek meg mindent, ők vásárolnak be, úgyhogy az ő lelkükre akarnak hatni. de sorohatnám: csajos kocsi reklámban szexi csajszi ül, az intimbetétet is csak szexi csajszik hordják, hát még a tisztaságit, csinicsajszi akarja kifesteni hérával a szobát stb. stb. és ez nem pusztán azért van, mert hogy a férfiaknak akarnak tetszelegni, mivel akárhogy is fáj nagy átlagban nem a férfiak a döntéshozók családi pénzügyekben. Inkább a reklámosok vannak begyöpösödve, meg a megrendelők.