Visszatérnék az álszentségre. (66). Sokkal elfogadottabb egy nőt (közel) meztelenül ábrázolni, mint egy fézfit. És tegyük hozzá ( férfiszemmel ) esztétikusabb is. A jelenlegi közerkölcs is jobban tolerálja. Az természetes, hogy a betéteket, tamponokat nőkkel reklámozzák, de más termékeket (pl. mosóport, mert ugye a nők többet használják a mosógépet) lehetne férfiakkal is kínálni. Fő az egyenjogúság. Ha a nők döntenék el, hogy mit vásároljunk, nem ránk akarnának hatni. Pl. Én szeretek, és szoktam is főzni. Szívesebben veszek egy olyan terméket, amit nő reklámoz, mert "csakazért is" megmutatom, hogy én is el tudom készíteni, még lehet, hogy jobban mint Ők. Persze ebben is van pszichológia, amivel esetleg pont ezt akarják elérni. A borotvákat persze férfiak adják el, nőt csak azért tesznek bele, hogy a tetszésüket kinyilvánítsák. ( De az sem a nagyanyám, hanem egy bombázó.)