Egy újabb kivesézni való témát találtam "Luxusprostik az egyetemen" címmel.
Mire "kényszerülnek" a fiatalok, hogy a tanulmányukat finanszírozzák és/vagy az igény szerinti életszínvonalukat megteremtsék? Meddig elítélendő? Valóban szükség van erre? Hova vezet ez? ..?...? ...stb.
de reklámok nélkül nem tudnak fennmaradni a cégek. gondolj bele. van egy jól menő céged, akármi. legyen az kaja, vagy kozmetikai cucc. te csak puszán jóindulatból tök silány és punnyadt reklámokat csinálnál, mondván te őszinte leszel és nem akarsz hatni az emberekre, vagy a jól bevált utat választod, megpróbálod eladni a terméked a lehető legvevőcsalogatóbban? nyilván az utóbbi, mert nem akarod, hogy csődbe menj. ez az élet rendje, ilyen a világ, mióta kereskedelem létezik. piacon se véletlenül kiabálnak, hogy itt a finom nemtommi. pedig az csak "julinéni".