De, eléggé vaskalapos vagyok... 95%-ban minimum betartom, de inkább 98-nak mondanám. Mikor nem? Kint felejtett, 20 éves építkezős 30-as tábla... amúgy igyekszem a +/- 10%-os sebességet betartani. Kicsit lehet, elszállt ilyen szempontból velem a ló, mert én pl élvezem, mikor a 60-as táblánál 63-65-ös tempónál feltorlódik mögöttem a sor. Tudom, hogy ezzel pár emberrel kiszúrok, de addig sem kockáztatja maga és mások egészségét... De ez csak az indokolt 60-asnál van, mint pl most az M0 új híd környékénél, ahol építkeznek és egy sáv van. Ahol tiszta, egyenes úton, ahol épp semmi nem történik, ott megyek én is akár 80-at is. De én nem is az ilyenek ellen szólaltam fel, hanem azok ellen, akik csak úgy, unalomból előznek. Jön mögöttem 92-vel, és felgyorsít 110-120-ra, hogy ne kelljen már rám várnia, hobbiból megelőz, aztán visszaáll elém, és megy ő is 90-nel... de nem ismétlem magam.
Nincs igazából nekem bajom, amíg az ember ezt kultúráltan tesz dolgokat. Nyilván egyenes, kihalt úton ha megelős egy belátható útszakaszon, nem érdekel. Engem az sem zavar, ha egy IFA vagy egy trabantos előz meg. Nem érzek gyermekes kényszert az előzésre, és arra, hogy megmutassam, milyen menő vagyok.És ha 90-es táblánál 85-tel megy előttem valaki, és én úgy érzem, nekem elég a 90, akkor nem megyek bele felesleges előzésbe, nem generálok veszélyhelyzetet, hanem beállok mögé 85-re...
Nincs igazából nekem bajom, amíg az ember ezt kultúráltan tesz dolgokat. Nyilván egyenes, kihalt úton ha megelős egy belátható útszakaszon, nem érdekel. Engem az sem zavar, ha egy IFA vagy egy trabantos előz meg. Nem érzek gyermekes kényszert az előzésre, és arra, hogy megmutassam, milyen menő vagyok.És ha 90-es táblánál 85-tel megy előttem valaki, és én úgy érzem, nekem elég a 90, akkor nem megyek bele felesleges előzésbe, nem generálok veszélyhelyzetet, hanem beállok mögé 85-re...