hát igen amíg az ember nem ült egy jobb járműben addíg nem is tudja épp mekkora szarral utazik.
Mondhatnám a sámli után a szék is kurva jó,de még mindíg nem fotel.
Francia autók legfőbb jó tulajdonsága hogy kényelmes.Azon kívül semmi.Technikailag egy fos mindegyik.A renault rászokott az utóbbi időben hogy telebassza mindenféle high-tech kütyüvel az autójait,csak egybaj van vele.Az fele nem működik rendesen a másik fele meg tök ésszerűtlen.
Citroenekben olyan a műszerfal mintha mindent úgy tettek volna bele hogy épp ahol hely volt.
Ha valaki ült már például egy BMW-ben azt ismeri azt az érzést hogy beülsz az autóba,és semmihez nem kell hozzányúlnod mert ha beállítod az ülést a lábad hosszához,akkor az összes kezelőeszköz a tökéletesen kézre esik és minden ott van ahol az észszerű és logikus.És akkor még ki se tértem a felhasznált anyagok minőségére és illesztésekre.
Ugyan ezt elmondhatom az eclipsemről is.Mielőtt valaki leharapná a fejem,Apámnak van egy Citroen Xara picassója.Annál nagyobb Fostalicskát még nem nagyon láttam.Autónak nem nevezném...
Mondhatnám a sámli után a szék is kurva jó,de még mindíg nem fotel.
Francia autók legfőbb jó tulajdonsága hogy kényelmes.Azon kívül semmi.Technikailag egy fos mindegyik.A renault rászokott az utóbbi időben hogy telebassza mindenféle high-tech kütyüvel az autójait,csak egybaj van vele.Az fele nem működik rendesen a másik fele meg tök ésszerűtlen.
Citroenekben olyan a műszerfal mintha mindent úgy tettek volna bele hogy épp ahol hely volt.
Ha valaki ült már például egy BMW-ben azt ismeri azt az érzést hogy beülsz az autóba,és semmihez nem kell hozzányúlnod mert ha beállítod az ülést a lábad hosszához,akkor az összes kezelőeszköz a tökéletesen kézre esik és minden ott van ahol az észszerű és logikus.És akkor még ki se tértem a felhasznált anyagok minőségére és illesztésekre.
Ugyan ezt elmondhatom az eclipsemről is.Mielőtt valaki leharapná a fejem,Apámnak van egy Citroen Xara picassója.Annál nagyobb Fostalicskát még nem nagyon láttam.Autónak nem nevezném...