Ugyanúgy 40-50-nel néhol, átlagosan meg 80-nal, mint a többi. A mozdonyok nálunk is többet bírnának, a kocsiknak szinte mindegy, a pályáink (sínek) a vacakok. Azon javítani meg nem kevés pénz kérdése.
Ami meg egy ilyen szintű közl. eszköznél még iszonyat fontos, az az általad említett szervezés. Ebben viszont egyszerűen nullák vagyunk jelenleg, pedig ez a legkevésbé pénzkérdés. Én spec. nem élnék, ha nagyapám nem lett volna jó forgalmista: az oroszok egyedül azért nem vitték el robotra, mert a környéken ő látta el a szervezési munkákat, és könnyebb volt életben hagyni, mint megtanulni ezeket a "kicsi madjar" vonalakat. Hiszitek vagy nem, frankón ez történt, be is hívták, meg is mondták neki, h becsülje meg magát ezért. Így tett, csendben maradt és dolgozott, családja volt, és csak 15-20 év múlva ment rá az egészsége erre az egészre, de ezt hagyjuk.
Lesz nálunk is gyorsvasút, majd ha visszaesik a közúti szállítás (értsd: autóvilág), gazdaságilag rendeződünk, értelmes döntéshozók lesznek az urak - tehát kb. 2167-ben. Uff.
Ami meg egy ilyen szintű közl. eszköznél még iszonyat fontos, az az általad említett szervezés. Ebben viszont egyszerűen nullák vagyunk jelenleg, pedig ez a legkevésbé pénzkérdés. Én spec. nem élnék, ha nagyapám nem lett volna jó forgalmista: az oroszok egyedül azért nem vitték el robotra, mert a környéken ő látta el a szervezési munkákat, és könnyebb volt életben hagyni, mint megtanulni ezeket a "kicsi madjar" vonalakat. Hiszitek vagy nem, frankón ez történt, be is hívták, meg is mondták neki, h becsülje meg magát ezért. Így tett, csendben maradt és dolgozott, családja volt, és csak 15-20 év múlva ment rá az egészsége erre az egészre, de ezt hagyjuk.
Lesz nálunk is gyorsvasút, majd ha visszaesik a közúti szállítás (értsd: autóvilág), gazdaságilag rendeződünk, értelmes döntéshozók lesznek az urak - tehát kb. 2167-ben. Uff.