Nos, egyrészt olvassátok el a letölthető zip-ben levő readme fájlt. Abban leírják, hogy a progi C++-ban készült, minimális mennyiségű gépi kóddal.
És hogy miért jó?
Mert mondjuk a GTA 4-et, ha ilyen technikával készítették volna, akkor nem lenne több 1 gigánál :)
A működési elve meg pofonegyszerű, nem a kész textúrákat tárolják el (képfájlok), hanem a grafikus utasításokat, amikkel létre lehet hozni azokat. Aztán, amikor a loading képernyőt mutatja, azalatt szépen legenerál minden textúrát, és elpakolja a memóriába. Onnan meg már akkor veszi elő, amikor kell.
Magyarul, tömören az van, hogy a srácok nem a végterméket nyomták össze, hanem csak az összerakási utasítást tették bele a programba.
És hogy miért jó?
Mert mondjuk a GTA 4-et, ha ilyen technikával készítették volna, akkor nem lenne több 1 gigánál :)
A működési elve meg pofonegyszerű, nem a kész textúrákat tárolják el (képfájlok), hanem a grafikus utasításokat, amikkel létre lehet hozni azokat. Aztán, amikor a loading képernyőt mutatja, azalatt szépen legenerál minden textúrát, és elpakolja a memóriába. Onnan meg már akkor veszi elő, amikor kell.
Magyarul, tömören az van, hogy a srácok nem a végterméket nyomták össze, hanem csak az összerakási utasítást tették bele a programba.