/kocka on
A kliensek és a szerver közötti kommunikáció lassúsága vagy túlterheltsége okoz lagot. Ez abban nyilvánul meg hogy a körülötted lévő játékosok darabosan mozognak, vagy futkározás közben 2 másodperccel* le vannak maradva mint ahol valójában tartózkodnak. Így hiába lő bele szegény játékos az ellenfélbe 200 golyót, csak a 2 másodpercel* ezelőtti pozícióját lövi. A pr0k a lagot is számításba veszik és az ellenfél elé lőnek.
* a késés mértéke a laggal egyenesen arányos.
/kocka off
A kliensek és a szerver közötti kommunikáció lassúsága vagy túlterheltsége okoz lagot. Ez abban nyilvánul meg hogy a körülötted lévő játékosok darabosan mozognak, vagy futkározás közben 2 másodperccel* le vannak maradva mint ahol valójában tartózkodnak. Így hiába lő bele szegény játékos az ellenfélbe 200 golyót, csak a 2 másodpercel* ezelőtti pozícióját lövi. A pr0k a lagot is számításba veszik és az ellenfél elé lőnek.
* a késés mértéke a laggal egyenesen arányos.
/kocka off