ilyet nem szabad mondani a tudományos irányvonalról iskolában:
"DE elmondom az órán, hogy ez az elmélet éppen annyira valószínű, vagy valószínűtlenebb mint a teremtés."
az állítás filozófiai tartalmát tekintve akár még igaz is lehet, de a hallgatóságban (diákokban) nem úgy csapódik le hogy az egészséges szkepticizmust erősíti meg bennük ... ez az állítás így ekvivalenciát húz a tudományos és a tudománytalan módszertanok eredményessége között, és ez az ami igen ártalmas tud lenni, mivel az önmagukat komolyan vevő, de tudománytalan nézetek, módszerek igen is ártalmasak, ha evilági dolgokba is belekeverdik (egészségügy, környezetvédelem, politika stb) ... az oktatás célja középiskolában pont az lenne, hogy képesek legyünk véleményt formálni a különböző információkról, amit a világban találhatunk
"DE elmondom az órán, hogy ez az elmélet éppen annyira valószínű, vagy valószínűtlenebb mint a teremtés."
az állítás filozófiai tartalmát tekintve akár még igaz is lehet, de a hallgatóságban (diákokban) nem úgy csapódik le hogy az egészséges szkepticizmust erősíti meg bennük ... ez az állítás így ekvivalenciát húz a tudományos és a tudománytalan módszertanok eredményessége között, és ez az ami igen ártalmas tud lenni, mivel az önmagukat komolyan vevő, de tudománytalan nézetek, módszerek igen is ártalmasak, ha evilági dolgokba is belekeverdik (egészségügy, környezetvédelem, politika stb) ... az oktatás célja középiskolában pont az lenne, hogy képesek legyünk véleményt formálni a különböző információkról, amit a világban találhatunk