csak azt nem értem miért kell ilyen szuper kocsi kategóriában gyártani ilyen príma fullelektromos autót
(évek óta ezen rágódom, hogy miért nem gyártanak ilyen kocsikat vagy ha igen akkor miért nem tesznek a tetejére napelemet meg a motorháztetőre meg ahová lehet, erre itt van )
miért nem rakják bele egy hétköznapi kocsi kasznijába pl: 6 os golf, opel astra, stb... és nem kell tudnia 300 km et egy feltöltéssel elég lenne 150 -en is (az emberek nagy többsége nem használja az autót csak városon belül aki meg hosszú távra használja annak meg ott vannak a hibridek amig nem fejlődik az akkugyártás)
máris beindulna a biznisz, az akkuk átlagos élettartalma 100 000 km körül van egy átlagos autós ezt kb 10 év alatt éri el de addig minimális szervizelése lenne az autónak, nincs olajcsere, bonyolult sebbváltó és motorvezérlés, sokkal felhasználóbarátabb lenne mint a mostani pénzzabáló kocsik
ez is jó alapja lehet az elkövetkező kocsi generácinak: http://www.origo.hu/auto/20081202-michelin-active-wheel.html
(évek óta ezen rágódom, hogy miért nem gyártanak ilyen kocsikat vagy ha igen akkor miért nem tesznek a tetejére napelemet meg a motorháztetőre meg ahová lehet, erre itt van )
miért nem rakják bele egy hétköznapi kocsi kasznijába pl: 6 os golf, opel astra, stb... és nem kell tudnia 300 km et egy feltöltéssel elég lenne 150 -en is (az emberek nagy többsége nem használja az autót csak városon belül aki meg hosszú távra használja annak meg ott vannak a hibridek amig nem fejlődik az akkugyártás)
máris beindulna a biznisz, az akkuk átlagos élettartalma 100 000 km körül van egy átlagos autós ezt kb 10 év alatt éri el de addig minimális szervizelése lenne az autónak, nincs olajcsere, bonyolult sebbváltó és motorvezérlés, sokkal felhasználóbarátabb lenne mint a mostani pénzzabáló kocsik
ez is jó alapja lehet az elkövetkező kocsi generácinak:
http://www.origo.hu/auto/20081202-michelin-active-wheel.html