mindenki mond mindent..
ami a lényeg hogy ezzel az autoval ha nem is az összes de egy jó pár nőt le tudnál venni a lábáról vele..
akinek meg nem ez a lényeg az bekaphatja..
...a vacsorát.. :))))
biztos megfordulnának egy páran ez a kocsi után.. :)))
Akik kételkednek az előnyeiben,annak ajánlom figyelmébe ezt a pár előnyt:
* Less chance of loss of control due to one front tire deflating.
* Less risk of aquaplaning due to the front axle set clearing the road for the following axle set.
* Better braking due to 50% more contact patch and braking components on front axles.
* Better grip.
* Less understeer than conventional mortipolitionary designs.
Magyarul:
* Kisebb esély arra hogy elveszti az irányítást a ha az egyik első kerék defektet kap
* Kisebb a veszély az aquaplaningra(felül a vizre a kerék mert nem képes sok vizet maga alol kiszorítani),mert az első tengely kiszoritja a vizet a második tengely elől!l
* Jobb ékhatás mivel 2szer annyi tapadó felület és fékberendezés van az első tengelyeken!
*Jobb tapadás
* Kisebb az alulkormányzottság mint a hagyományos tervezésü rendszereknél.
Nem is értem ha ilyen okos vagy akkor miért nem te tervezted ezt az autót?!Hát ezt nagyon rosszul tudod,mert minnél nagyobb a tapadó felület annál nagyobb a surlodási erő mert nagyobb helyen lép fel ez az erő! Nem hiába van a dragster autóknak akkora hátsó kereke! Meg nem hinném hogy a mérnökök akik ezt tervezték csak ugy hülyeségből raktak előre 4 kereket! Na meg ha a forma1-et is megjárta ez az elv akkor mindenképp van jelentősege,mert a forma ey nem arrol hires hogy alaptalan hülyeségeket terveznek és építenek meg!Meg ne beszélj már hülyeségeket,hogy az összeszóritó erő igy megy ugy,egyáltalán mi az az összeszorító erő,mert én ilyenről még nem hallottam??!Nem a leszórítóerőre gondoltál? xD
Nem látom semmi értelmét. 4 kerék kormányzásnak lenne valami haszna, de ennek mi lehet? Nem ezen múlik hogy elmászik-e vagy nem, ugyanis a súrlódási erő nem függ a tapadó felületek nagyságától, csak az összeszorító erőtől, ami jelen esetben a 6 kerék miatt jelentősen csökkenhet is. Ráadásul nagyon ronda. :D
Hát nem tudom. úgy vagyok ezzel is, mint azzal a diesel "sportkocsival"...
6 kereke legyen egy terepjárónak, vagy egy mozgássérült kocsijának(nem sértésnek szántam).
A sportkocsinak meg legyen 4 kereke, és hajtsa benzin.
Különben meg ronda is, de nagyon. Igaz ez szubjektív, hogy mi csúnya, vagy mi nem, nekem ez nem tetszik, ennyi :)
ha már 6 kerekűre csinálták akkor lehetett volna elől is hajtás és akkor 6WD-vel igazán jól lehetne játszani
ismeretlen : a gagyi bugatti meg ferrari nagyrésze állandó öszkerékmeghajtású mivel akkora teljesítményt hátsó 2 kerékre nem lehetne normálisan leadni...
négykerékmeghajtással meg nem annyira mászik el a kocsi kövér gáznál sem :)
A Tyrrell P34 volt az első 6 kerekű autó a Forma-1 -ben. Nem a költségek miatt álltak le, hanem azért mert a Goodyear (a gumiszállító) nem fejlesztett hozzá abroncsot, mert kisebb méretű volt az első kerék átmérője, mint az amit a többi autón használtak és nem érte meg a cégnek külön abroncsot fejleszteni egy gyártó miatt.