Akik kételkednek az előnyeiben,annak ajánlom figyelmébe ezt a pár előnyt:
* Less chance of loss of control due to one front tire deflating.
* Less risk of aquaplaning due to the front axle set clearing the road for the following axle set.
* Better braking due to 50% more contact patch and braking components on front axles.
* Better grip.
* Less understeer than conventional mortipolitionary designs.
Magyarul:
* Kisebb esély arra hogy elveszti az irányítást a ha az egyik első kerék defektet kap
* Kisebb a veszély az aquaplaningra(felül a vizre a kerék mert nem képes sok vizet maga alol kiszorítani),mert az első tengely kiszoritja a vizet a második tengely elől!l
* Jobb ékhatás mivel 2szer annyi tapadó felület és fékberendezés van az első tengelyeken!
*Jobb tapadás
* Kisebb az alulkormányzottság mint a hagyományos tervezésü rendszereknél.
* Less chance of loss of control due to one front tire deflating.
* Less risk of aquaplaning due to the front axle set clearing the road for the following axle set.
* Better braking due to 50% more contact patch and braking components on front axles.
* Better grip.
* Less understeer than conventional mortipolitionary designs.
Magyarul:
* Kisebb esély arra hogy elveszti az irányítást a ha az egyik első kerék defektet kap
* Kisebb a veszély az aquaplaningra(felül a vizre a kerék mert nem képes sok vizet maga alol kiszorítani),mert az első tengely kiszoritja a vizet a második tengely elől!l
* Jobb ékhatás mivel 2szer annyi tapadó felület és fékberendezés van az első tengelyeken!
*Jobb tapadás
* Kisebb az alulkormányzottság mint a hagyományos tervezésü rendszereknél.