igen és azt a listát is ugyanezek az emberek csinálják...
nem azt mondom, hogy a sorrend más lenne, de a mai technikával a megbízhatóságnál 1000 kocsinál nem túl nagy mennyiség dönt, szal nem hinném h egy nlmet autó 3szor nagyobb valószínűséggel hibásodik meg mint egy japán, inkább 1.00005 körül (persze ezek nem konkrét számok, csak saccok)
És ez az egész mitsem ér, ha az embernek nincs szerencséje és kifog egy hibás darabot, azzal élete végig járkálhat a szervizhez. Eddig jópár garaniciális cserén, javításon vagyok túl és az a legkevesebb, hogy hol gyártották, volt már problémám nagynevű, márkás japán cuccal, és semmi gondom európia dolgokkal.
Maradjunk annyiban, hogy nem véletlen, hogy túlnyomórészt keleti kocsik vannak ebben a listában.
nem azt mondom, hogy a sorrend más lenne, de a mai technikával a megbízhatóságnál 1000 kocsinál nem túl nagy mennyiség dönt, szal nem hinném h egy nlmet autó 3szor nagyobb valószínűséggel hibásodik meg mint egy japán, inkább 1.00005 körül (persze ezek nem konkrét számok, csak saccok)
És ez az egész mitsem ér, ha az embernek nincs szerencséje és kifog egy hibás darabot, azzal élete végig járkálhat a szervizhez. Eddig jópár garaniciális cserén, javításon vagyok túl és az a legkevesebb, hogy hol gyártották, volt már problémám nagynevű, márkás japán cuccal, és semmi gondom európia dolgokkal.
Maradjunk annyiban, hogy nem véletlen, hogy túlnyomórészt keleti kocsik vannak ebben a listában.