Sörözés és adózás... avagy egy tanmese, amit sokan nem értenek.
A történet bárszék-közgazdaságtan (barstool economics) címen fut, és valamiért David R. Kamerschennek, a Georgia Egyetem professzorának tulajdonítják az írást, pedig nem ő volt az elkövetője. De ettől még mókás.
Lófaszt nem. A tv adók megveszik a közvetítési jogokat, mert sokan kíváncsiak arra, hogy Woods hogyan ütögeti a labdát. És közben reklámokat sugároz meghatározott időközönként. Ha nem lenne reklám, akkor nem lenne golf. Talán az egyik legjobb ellenpélda arra, amit mondani akartál. Bár szerintem az is elgondolkodtató, hogy a golfot a Rolex és egyéb luxusmárkák támogatják. Nem egy tömegsport, inkább a tehetősebbek hobbija. Ehhez mérik aztán a reklámozott termékeket is. Igaz lehet, hogy nézni jó és nyugtató, nem próbáltam még huzamosabb ideig. Én nem érek annyira rá.:)