Részben egyetértek az előttem szóló, "ismeretlen" hozzászolóval.
Én csupán azt tudom mondani, hogy elég nagy hiba egy reklám miatt nagyobb következtetéseket levonni, főleg magyarságunkat (vagy "magyartalanságunkat") illetően.
A kereskedelemben más lapra tartozik.
Az, hogy egy hagyományos kereskedelemmel foglalkozó cég -és totál mindegy mit forgalmaz-, abból él, hogy vásárolják, fogyasztják az általuk piacra dobott terméket/termékeket: tény.
Ennek a fogyasztásnak pedig a sikere nagyban függhet egy jó (csak hogy idézzem az egyik fórumozót) "pr-fogástól".
Ha az elkészült reklám sikeres, az emberek egy bizonyos része szívesebben vásárolja majd az ő (jelen esetben) sörüket.
A célközönség természetesen Magyarország egy bizonyos kis csoportja, de ha a reklám jó, hatásos, ez a csoport bővül...azaz a törzsvásárlók, fogyasztók körét lehet vele bővíteni.
Ez a cél, ebből élnek.
A reklám milyensége?
Az, hogy kinek tetszik és kinek nem, nem attól függ, hogy valaki "egyszerű" vagy "bonyolult" ember.
Ez vicc. A sört az ízért isszuk, vagy nem isszuk.
Van akinek egyáltalán nem ízlik, van aki különbséget tud tenni bármelyik között, és van, akinek tényleg "tök mindegy".
Az ha reklám hatására többen próbálják ki, és akik eddig kóstolták újra ezt fogják fogyasztani: ebből lesz a suska..-.-
A reklám már csak azért is hatásos, mert vita tör ki rajta. :)
olo
A reklám "paródiája" pedig a valóság kiélesítése.
Attól, hogy egyesek szélsőségesen gondolkodnak, attól ez a valóság: megizzasztani a népet, a kisebbségnek a popóját is fényesre törölni, mellveregetve üvölteni, hogy zsidók, akik eladják a kórházakat, holott a magyar egészségügy egy vicc.
Aki ezt nem látja...nos talán nem kellett még befeküdnie egy hétre a kórházba.
Nem szocialistákat meg demokratákat kell harsogni, és lejáratni magunkat, hanem következetesen gondolkodni, amit valljuk be, egyre kevesebb magyar tud.
Nincs egy igazi, átfogó rend, nincs közmorál, csak a tunyulás, a hülyeség megy, majmolása a nyugatnak, kiabálás, és feszkó.
Ahelyett, hogy néhány tökös ember végre a kezébe fogná a gyeplőt, és rendbe szedné az országot, hogy tényleg azt az idilli képet lássa mindenki, amit az első reklámban mond a srác.
Amíg csak a duma megy a tettek helyett, nem fogunk előrehaladni.
Volt egy ember, akit sokan utáltak, nem véletlenül....De ez az ember megmondta "ne legyen átjáróház az ország"..
Hogy mi köze ennek a témához? Akik rájönnek, kire utaltam, talán tudják. :)
A végére még annyit, hogy:
1. A kereskedelem az szakma, a nyelvészet pedig tudomány. :)
Egyikből sem lehet mindent megtudni a másik emberről, intelligenciájáról.
Nem a nyelvhelyességen múlik. Dialektusok alapján talán, de nem egy had-hagy dolgon.
Lehet vitázni...Ezt IS tanulom pár éve, legalább gyakorlok. :)
2. A honérzet, nemzeti identitás nemtől, kortól, szociális és gazdasági helyzettől, SÖRFOGYASZTÓI SZOKÁSOKTÓL független. Az érzés és a megnyilvánulása között óriási a különbség.
3.Szerintem jó, hogy van pár reklám, ami a jóra fókuszál, de a szomorú tény, hogy túl sokan és egyre többen elégedetlenek: joggal. Nem fújjolni kéne...hanem gondolkodni.
Én csupán azt tudom mondani, hogy elég nagy hiba egy reklám miatt nagyobb következtetéseket levonni, főleg magyarságunkat (vagy "magyartalanságunkat") illetően.
A kereskedelemben más lapra tartozik.
Az, hogy egy hagyományos kereskedelemmel foglalkozó cég -és totál mindegy mit forgalmaz-, abból él, hogy vásárolják, fogyasztják az általuk piacra dobott terméket/termékeket: tény.
Ennek a fogyasztásnak pedig a sikere nagyban függhet egy jó (csak hogy idézzem az egyik fórumozót) "pr-fogástól".
Ha az elkészült reklám sikeres, az emberek egy bizonyos része szívesebben vásárolja majd az ő (jelen esetben) sörüket.
A célközönség természetesen Magyarország egy bizonyos kis csoportja, de ha a reklám jó, hatásos, ez a csoport bővül...azaz a törzsvásárlók, fogyasztók körét lehet vele bővíteni.
Ez a cél, ebből élnek.
A reklám milyensége?
Az, hogy kinek tetszik és kinek nem, nem attól függ, hogy valaki "egyszerű" vagy "bonyolult" ember.
Ez vicc. A sört az ízért isszuk, vagy nem isszuk.
Van akinek egyáltalán nem ízlik, van aki különbséget tud tenni bármelyik között, és van, akinek tényleg "tök mindegy".
Az ha reklám hatására többen próbálják ki, és akik eddig kóstolták újra ezt fogják fogyasztani: ebből lesz a suska..-.-
A reklám már csak azért is hatásos, mert vita tör ki rajta. :)
olo
A reklám "paródiája" pedig a valóság kiélesítése.
Attól, hogy egyesek szélsőségesen gondolkodnak, attól ez a valóság: megizzasztani a népet, a kisebbségnek a popóját is fényesre törölni, mellveregetve üvölteni, hogy zsidók, akik eladják a kórházakat, holott a magyar egészségügy egy vicc.
Aki ezt nem látja...nos talán nem kellett még befeküdnie egy hétre a kórházba.
Nem szocialistákat meg demokratákat kell harsogni, és lejáratni magunkat, hanem következetesen gondolkodni, amit valljuk be, egyre kevesebb magyar tud.
Nincs egy igazi, átfogó rend, nincs közmorál, csak a tunyulás, a hülyeség megy, majmolása a nyugatnak, kiabálás, és feszkó.
Ahelyett, hogy néhány tökös ember végre a kezébe fogná a gyeplőt, és rendbe szedné az országot, hogy tényleg azt az idilli képet lássa mindenki, amit az első reklámban mond a srác.
Amíg csak a duma megy a tettek helyett, nem fogunk előrehaladni.
Volt egy ember, akit sokan utáltak, nem véletlenül....De ez az ember megmondta "ne legyen átjáróház az ország"..
Hogy mi köze ennek a témához? Akik rájönnek, kire utaltam, talán tudják. :)
A végére még annyit, hogy:
1. A kereskedelem az szakma, a nyelvészet pedig tudomány. :)
Egyikből sem lehet mindent megtudni a másik emberről, intelligenciájáról.
Nem a nyelvhelyességen múlik. Dialektusok alapján talán, de nem egy had-hagy dolgon.
Lehet vitázni...Ezt IS tanulom pár éve, legalább gyakorlok. :)
2. A honérzet, nemzeti identitás nemtől, kortól, szociális és gazdasági helyzettől, SÖRFOGYASZTÓI SZOKÁSOKTÓL független. Az érzés és a megnyilvánulása között óriási a különbség.
3.Szerintem jó, hogy van pár reklám, ami a jóra fókuszál, de a szomorú tény, hogy túl sokan és egyre többen elégedetlenek: joggal. Nem fújjolni kéne...hanem gondolkodni.