Fater is 5 hónapos MAN thx-el járjál Európában. Nagyon nem kell sokat csinálni azon a kocsin sem. Van egy tempomat kar, ami álló helyzetből is szépen elindítja a kocsit, ráhúzod 89km/h-ra és megy... a váltó is autómata... szóval csak ül a fotel nagyságú székbe, és néz ki a "full-extrából" mert autópályán még kanyarogni sem kell olyan hirtelen. És a tempomat karral álló helyzetig lassítható... szóval...
Jah... 5 hónapossan 100 000km... minden személyautó széthullot volna. Amivel járok haza (szeged-zalaegerszege) busszal, 10 éves és 2 500 000 km van benne (igen kétmillióötszázezer) és sosem volt szerelve. Miért van az h ezek a "nagy" gépek jól bírják, egy 5-10 milliós személyautó meg 200e-nél kileheli a belét is?
Amúgy a román szerb bulgár török kamionosok... nem férne bele 2-3 kommentbe sem, hogy mit tudnak csinálni vadi új 50-80milliós kamionokkal... hogy vágják tönkre.
Jah... 5 hónapossan 100 000km... minden személyautó széthullot volna. Amivel járok haza (szeged-zalaegerszege) busszal, 10 éves és 2 500 000 km van benne (igen kétmillióötszázezer) és sosem volt szerelve. Miért van az h ezek a "nagy" gépek jól bírják, egy 5-10 milliós személyautó meg 200e-nél kileheli a belét is?
Amúgy a román szerb bulgár török kamionosok... nem férne bele 2-3 kommentbe sem, hogy mit tudnak csinálni vadi új 50-80milliós kamionokkal... hogy vágják tönkre.