Én a háború utolsó éveiben kijött gépekre gondolok. A németeknél nagyon jó gépek, és pilóták voltak. De a háború végefelé már csak a szövetségeseknek volt elég kapacitásuk fejleszteni. A spitfire, mustang fejlesztése annyira jó lett, hogy azok már egy másik a koreai háborúban bizonyítottak. A sebességük, motor minden nagyon nagy fejlesztésen ment keresztül. komoly tűzereje volt, nagy kilátás, újfajta szárnyak, elgondolás aminek eredménye a nagy sebesség, és manőverező képesség.
eleinte a németek légiereje páratlan volt. De a japánokkal vívott küzdelmek, és a folyamatos fejlesztés az angolokkal meghozta a háború végére a végeredményt. Ezek a háború végefelé létrejött gépek az akkori kor legjobbjai voltak szerintem. Légicsatában manőverezőképesség, és gyorsaság, nagy tűzerő, gyors helyzetfelismerés(nagyobb beláthatóság) a nyerő.
Statisztikájuk sem túl rossz. De mondom a németeknek ekkor már nem volt kapacitása fejleszteni.
Martin Bowman reports that in the European Theater of Operations, Mustangs flew 213,873 sorties and lost 2,520 aircraft to all causes.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:P-51H.jpg ez a fajta ablak is a fejlesztés része volt, ami nagyobb beláthatóságot eredményezett.
eleinte a németek légiereje páratlan volt. De a japánokkal vívott küzdelmek, és a folyamatos fejlesztés az angolokkal meghozta a háború végére a végeredményt. Ezek a háború végefelé létrejött gépek az akkori kor legjobbjai voltak szerintem. Légicsatában manőverezőképesség, és gyorsaság, nagy tűzerő, gyors helyzetfelismerés(nagyobb beláthatóság) a nyerő.
Statisztikájuk sem túl rossz. De mondom a németeknek ekkor már nem volt kapacitása fejleszteni.
Martin Bowman reports that in the European Theater of Operations, Mustangs flew 213,873 sorties and lost 2,520 aircraft to all causes.