Azért a vallás és egy fogyasztói termék reklámozása között nem ártana tudni különbséget tenni!
Ha te előállítasz egy terméket, akkor azt nyilván olyan szándékkel teszed, hogy azt eladd és az érte befolyt összegből élsz meg. Eladni meg csak úgy tudod, ha bemutatod a tömegnek, hogy van ez a terméked, vegyétek meg, mert ezt és ezt tudja. Ezt hívják egy termék reklámjának. (rettenetesen leegyszerűsítve a dolgot)
Az viszont egy más kérdés, hogy ezt a cégek milyen formában, mennyire erőszakosan, mennyire etikusan csinálják.
Ettől függetlenül a vallás -hit- és a fogyasztói termékek reklámozása két teljesen külön dolog.
(még ha ez kissé ellentmondásos is most így, az előző kommentemmel)
Azért a vallás és egy fogyasztói termék reklámozása között nem ártana tudni különbséget tenni!
Ha te előállítasz egy terméket, akkor azt nyilván olyan szándékkel teszed, hogy azt eladd és az érte befolyt összegből élsz meg. Eladni meg csak úgy tudod, ha bemutatod a tömegnek, hogy van ez a terméked, vegyétek meg, mert ezt és ezt tudja. Ezt hívják egy termék reklámjának. (rettenetesen leegyszerűsítve a dolgot)
Az viszont egy más kérdés, hogy ezt a cégek milyen formában, mennyire erőszakosan, mennyire etikusan csinálják.
Ettől függetlenül a vallás -hit- és a fogyasztói termékek reklámozása két teljesen külön dolog.
(még ha ez kissé ellentmondásos is most így, az előző kommentemmel)