Mint azt írtam: egyszerű lélek vagyok (ebből kifolyólag eléggé materiális is):
1.) Mi a bizonyíték a Szellemi Világ létezéséről? Ki mondta, hogy az létezik? Valaki 2000 évvel ezelőtt egy masszív adag hasis elfogyasztása után?
2.) Ki akarja belepréselni a végtelent a végesbe? Minek? Sok elmebeteg filozófus gondolkodott ár ilyesmin, de mind csak azért, mert valami olyanra szerettek volna magyarázatot adni ami bizonyíthatóan nem létezik. Meg mert rohadtul nem értettek semmi máshoz csak a hülyeségek összehordásához. Alap szinten még hasznos a filozófia, mert nélküle eléggé unalmas lenne az ember élete, de még mielőtt erre lecsapnál: el lehet filozofálni azon is, hogy a kék színnek miért pont azt a nevet adták. (ebben egy mikrogramm hit-vallás sincs!!!)
3.) Bemutatsz nekünk egy terméket amit 2000 éve reklámoznak, passzírozzák az emberek elméjébe. Külön TV adójuk van (pl. PAX TV), a legtöbb TV csatornán vannak műsoraik, fellelhetőek az Interneten is nagyon sok helyen. Ezzel tehát nem egy új terméket próbáltál meg eladni nekünk, hanem egy meglévőt próbáltál meg más csomagolásban elénk tálalni. Újracsomagolva ugyan azt a valamit reklámozod, árulod, amit rajtad kívül még több millió más valaki is ugyan így reklámoz
Kicsit elkanyarodva a korábbi "emberekre erőltetett szenny reklámok" felé: Ekkora reklámdömpingje, mint a vallásnak, soha nem lesz egyetlen burzsuj, szemét, disznó kapitalista terméknek sem. (még a Coca-Cola-nak sem!)
1.) Mi a bizonyíték a Szellemi Világ létezéséről? Ki mondta, hogy az létezik? Valaki 2000 évvel ezelőtt egy masszív adag hasis elfogyasztása után?
2.) Ki akarja belepréselni a végtelent a végesbe? Minek? Sok elmebeteg filozófus gondolkodott ár ilyesmin, de mind csak azért, mert valami olyanra szerettek volna magyarázatot adni ami bizonyíthatóan nem létezik. Meg mert rohadtul nem értettek semmi máshoz csak a hülyeségek összehordásához. Alap szinten még hasznos a filozófia, mert nélküle eléggé unalmas lenne az ember élete, de még mielőtt erre lecsapnál: el lehet filozofálni azon is, hogy a kék színnek miért pont azt a nevet adták. (ebben egy mikrogramm hit-vallás sincs!!!)
3.) Bemutatsz nekünk egy terméket amit 2000 éve reklámoznak, passzírozzák az emberek elméjébe. Külön TV adójuk van (pl. PAX TV), a legtöbb TV csatornán vannak műsoraik, fellelhetőek az Interneten is nagyon sok helyen. Ezzel tehát nem egy új terméket próbáltál meg eladni nekünk, hanem egy meglévőt próbáltál meg más csomagolásban elénk tálalni. Újracsomagolva ugyan azt a valamit reklámozod, árulod, amit rajtad kívül még több millió más valaki is ugyan így reklámoz
Kicsit elkanyarodva a korábbi "emberekre erőltetett szenny reklámok" felé: Ekkora reklámdömpingje, mint a vallásnak, soha nem lesz egyetlen burzsuj, szemét, disznó kapitalista terméknek sem. (még a Coca-Cola-nak sem!)