Egy icuri-picuri pontosítás: a villamos és a troli üzemi feszültsége 600V DC (egyenfesz.) Betáplálás közelében kb. 300A
Kb:180kW teljesítmény
Mivel a villamosnak a sín a "0" pólus és a trolinak mind az üzemi fesz. mind pedig a "0" fent van, ezért a kereszteződésekben ún. feszültségmentes szakaszok vannak kialakítva (a rövidzárlat elkerülése végett), amin lendületből kell áthaladni, erre figyelmezteti a járművezetőt a jelzőcsengő.
Vasúti vontatási fesz.: 25kV AC (váltakozó fesz.) Sejtéseim szerint nagyjából ugyanezzel az áramerősséggel (300A)
Kb:7500kW teljesítmény
Egyébként a szíven áthaladó 100mA áramerősség már halálos (még mielőtt valaki belekötne: áramütés esetén nem a szíven keresztül folyik a teljes áram).
Kb:180kW teljesítmény
Mivel a villamosnak a sín a "0" pólus és a trolinak mind az üzemi fesz. mind pedig a "0" fent van, ezért a kereszteződésekben ún. feszültségmentes szakaszok vannak kialakítva (a rövidzárlat elkerülése végett), amin lendületből kell áthaladni, erre figyelmezteti a járművezetőt a jelzőcsengő.
Vasúti vontatási fesz.: 25kV AC (váltakozó fesz.) Sejtéseim szerint nagyjából ugyanezzel az áramerősséggel (300A)
Kb:7500kW teljesítmény
Egyébként a szíven áthaladó 100mA áramerősség már halálos (még mielőtt valaki belekötne: áramütés esetén nem a szíven keresztül folyik a teljes áram).