70% kamu!
Egy autót úgy terveznek meg, hogy ha egy másik hasonló 1,5 tonnás oldalról nekimegy akkor megvédje az utasait!
Ezért nehéz elhinni, hogy pl az ajtózsanérokat egy 80-100 kg ember simán letépje amikor tonnás becsapódások során sem szoktak kiszakadni, max a zár nem bírja és kinyílik az ajtó.
A másik az üveg ami kötelezően biztonsági üveg, azaz ütésre apró, sérülést nehezebben okozó darabokra hullik!
Itt valószínű egy éppen az ajtókeretbe illeszett fóliával egyben tartott üveg lehetett amit belökött!
A fényszóró és lökhárító hihető, viszont a motorháztető sem mivel azokat általában legalább 2 db minimum 10 mm -es csavar rögzít, amit nehezen tép el, de ezt nem is mutatták, csak azt hogy már a sarka nincsen rögzítve!
Egy autót úgy terveznek meg, hogy ha egy másik hasonló 1,5 tonnás oldalról nekimegy akkor megvédje az utasait!
Ezért nehéz elhinni, hogy pl az ajtózsanérokat egy 80-100 kg ember simán letépje amikor tonnás becsapódások során sem szoktak kiszakadni, max a zár nem bírja és kinyílik az ajtó.
A másik az üveg ami kötelezően biztonsági üveg, azaz ütésre apró, sérülést nehezebben okozó darabokra hullik!
Itt valószínű egy éppen az ajtókeretbe illeszett fóliával egyben tartott üveg lehetett amit belökött!
A fényszóró és lökhárító hihető, viszont a motorháztető sem mivel azokat általában legalább 2 db minimum 10 mm -es csavar rögzít, amit nehezen tép el, de ezt nem is mutatták, csak azt hogy már a sarka nincsen rögzítve!
Arra vártam, hogy kiharapja a gumikat! :)