Ez igaz. Ezt én jól láttam a wow-al kapcsolatban. 8 lvl 80 kari 2 db 76, 75 lvl és nagyon elrontották szerintem a játékélményt. Igaz itt sem a grafikával hanem rossz irányba(tömegeknek akarnak megfelelni a játékélmény helyett.)kezdtek el fejleszteni. Ezért várok sokat az AION-tól. Grafikailag jobb, gyorsabb, és talán jobb a max szinten a lehetőség, és most csinálják a pve contenteket.
De grafikában olyasmiket lehet már megcsinálni mint mutattam is amik már megközelítik a valóságot. 2009-2010-re mondták az előrejelzések hogy valsz valósághű grafikát tudnak létrehozni. És még nincs vége az évnek most jön az új generáció.
Grafikailak a konzolok mindíg csak 1-1.5 évig képpesek ha jók a versenyt tartani a PC-vel. A pc-k negyedévente új fejlesztéssel jönnek ki. A konzol az alkatrészek összeválogatásával, és fix hardware-re való programozással tudják tartani ezt az előnyt 1-1.5 évig.
Játékélmény pedig úgy néz ki hogy kevés céget foglalkoztat. Ezért is van sok letöltés. Én pl 5 játékból jó ha 1-re azt mondom hogy talán megéri a pénzt. Kevés az a játék ami le is köti az embert hónapokig,évekig (bár ilyen már nagyon kevés van). Blizzard eddig megbízható volt, de a tömegtermelés/tömegeknek való megfelelni akarás rossz irány. Mivel a játékokat a hardcore játékosok reklámozzák leginkább a neten, illetve ők fejlesztik a kis progikat, honlapokat a játékokhoz. Tehát pont ezeket az embereket vesztik el ha a tömegeknek akarnak megfelelni. A wow most nagyon hasonlít szerintem a hello kitty online-hez. De helyzeti előnyben van mivel eddig nem volt konkurencia. Ez miatt a játékosok nagyrészt maradtak. Még kis hazánkból is sokan fizetnek érte mivel mégiscsak élményben többet nyújt mint az eddigi konkurenciák. Tehát itt látszik hogy tört szerverről mennyien átjönnek valós szerverekre, és ha törtön nem tetszik meg nekik akkor nem jöttek volna maguktól. Letöltések, törések ezek miatt szerintem hasznosak. Kiválasztani a nekünk megfelelő játékot és azt megvenni.Hacsak nem vagyunk eleresztve nagyon nem veszek meg valamit ami lehet használhatatlan. Pl én ha a tört verzió nem jó(nem 1 db-ot próbálok ki ha nem megy) akkor eredetiben sem veszem meg. Sokszor a védelmeket úgy csinálják meg hogy még a fizetős játékosok is szopnak (pl sacred 2 ).
De grafikában olyasmiket lehet már megcsinálni mint mutattam is amik már megközelítik a valóságot. 2009-2010-re mondták az előrejelzések hogy valsz valósághű grafikát tudnak létrehozni. És még nincs vége az évnek most jön az új generáció.
Grafikailak a konzolok mindíg csak 1-1.5 évig képpesek ha jók a versenyt tartani a PC-vel. A pc-k negyedévente új fejlesztéssel jönnek ki. A konzol az alkatrészek összeválogatásával, és fix hardware-re való programozással tudják tartani ezt az előnyt 1-1.5 évig.
Játékélmény pedig úgy néz ki hogy kevés céget foglalkoztat. Ezért is van sok letöltés. Én pl 5 játékból jó ha 1-re azt mondom hogy talán megéri a pénzt. Kevés az a játék ami le is köti az embert hónapokig,évekig (bár ilyen már nagyon kevés van). Blizzard eddig megbízható volt, de a tömegtermelés/tömegeknek való megfelelni akarás rossz irány. Mivel a játékokat a hardcore játékosok reklámozzák leginkább a neten, illetve ők fejlesztik a kis progikat, honlapokat a játékokhoz. Tehát pont ezeket az embereket vesztik el ha a tömegeknek akarnak megfelelni. A wow most nagyon hasonlít szerintem a hello kitty online-hez. De helyzeti előnyben van mivel eddig nem volt konkurencia. Ez miatt a játékosok nagyrészt maradtak. Még kis hazánkból is sokan fizetnek érte mivel mégiscsak élményben többet nyújt mint az eddigi konkurenciák. Tehát itt látszik hogy tört szerverről mennyien átjönnek valós szerverekre, és ha törtön nem tetszik meg nekik akkor nem jöttek volna maguktól. Letöltések, törések ezek miatt szerintem hasznosak. Kiválasztani a nekünk megfelelő játékot és azt megvenni.Hacsak nem vagyunk eleresztve nagyon nem veszek meg valamit ami lehet használhatatlan. Pl én ha a tört verzió nem jó(nem 1 db-ot próbálok ki ha nem megy) akkor eredetiben sem veszem meg. Sokszor a védelmeket úgy csinálják meg hogy még a fizetős játékosok is szopnak (pl sacred 2 ).