Nem újkeletű dolog, de még mindig aktuális, ugyanis a kamera azóta is üzemel, sőt már több kereszteződésbe is telepítettek hasonlót, ami a kiszabható bírságokból befolyó összegeket meghatványozza.
Mind két tábornak igaza van valahol. Lehetőség szerint szabályosan vezetek, ezért pártolom az ötletet, de másfelől viszont nagyon nagy hülyeségnek tartom ezt. Főleg azért, mert az, hogy én meg tudok-e állni a sárga előtt biztonságosan, az senkit nem szokott érdekelni. Többen leírtátok, hogy, nem lehet átmenni a sárgán, de át lehet menni. A sárga olyan, mint a záróvonal, nem beton fal és ezt az oktató is mindig elmondja. Például egy ~26 tonnás kamionnal vagy egy busszal a seggében nem hiszem, kedve lenne akárkinek is nagyot fékezni. Ha meg nem állok meg, mert féltem kocsimat és magamat és közben nem veszélyeztetek senkit, akkor hagy ne kelljen azért 100ezret fizetnem, hogy nem adok munkát a mentőknek, a tűzoltóknak és a rendőröknek.
Azt meg ne várja már el senki, hogy a buszsofőr meg tudja mondani, hogy hány másodperc múlva vált sárgára, majd pirosra a lámpa, épp elég gondja van egy kereszteződésben e nélkül is. Ha meg már bent van a kereszteződében, akkor édes mindegy, hogy közben sárgára és pirosra váltott, mert a többi csak akkor indulhatna, mikor minden más jármű elhagyta a kereszteződést (józan ész is ezt diktálná), szóval aki miatt a buszok a kereszteződésben ragadnak, azt miért nem büntetik legalább kétszer annyira?
Tökéletesen megértem azt is, aki fel van háborodva miatta.
Azt meg ne várja már el senki, hogy a buszsofőr meg tudja mondani, hogy hány másodperc múlva vált sárgára, majd pirosra a lámpa, épp elég gondja van egy kereszteződésben e nélkül is. Ha meg már bent van a kereszteződében, akkor édes mindegy, hogy közben sárgára és pirosra váltott, mert a többi csak akkor indulhatna, mikor minden más jármű elhagyta a kereszteződést (józan ész is ezt diktálná), szóval aki miatt a buszok a kereszteződésben ragadnak, azt miért nem büntetik legalább kétszer annyira?
Tökéletesen megértem azt is, aki fel van háborodva miatta.