Szerencsére nem lett senkinek baja, meg hát nem is frontális volt, hanem becsúszott a bal első kerékhez. Én úgy száltam ki, hogy a felfüggesztésnek annyi, azt rakhatom ki a roncstelepre. :-D Egy 80ezer forintos autót az ember nem javítgat.
Csak vicces volt, hogy a Suzuki eleje, mint egy műanyag makett úgy roncsolódott szét.
A rally-s dolognál nem vettem ezeket figyelembe. Meg amúgy is csak egy kicsit élcelődni akartam. :)
Viszont az a jó kis rozsda felhő akkor is sokat árúlkodik a Bel Air állapotáról. Azt nem mondom, hogy simán kenterbe verné a Malibu-t, de nem kéne hasonlítgatni ezeket a dolgokat teljesen mások voltak az elvárások stb..
A rally autókat azért erősítik mert felborulásnál nagyon jól jön a bukócső, ugratásoknál gondolom az alváz még nagyobb igénybevételnek van kitéve, a merevebb kasztni jobb menettulajdonságokat eredményez
"Tudtommal, ez inkább arról szól, hogy olcsóbb az előállítása a kocsinak, ha nem felfogja az ütközésnél keletkező erőt, hanem elvezeti azt."
Ha a kocsi egy felismerhetetlen ronccsá törik akkor fogta fel a keletkező erőt.
A suzukisnak lett valami baja? Nem az autó megvédése a cél
A hodály BMW-nek a gyűrődési zónája is nagyobb, azért védi jobban az utasokat
Ja a Rally autóknak is tök fölöslegesen erősítik meg a vázát. Csak pocsékolják a jó kis vasat. Ahelyett, hogy leadnák a zaciba.
Tudtommal, ez inkább arról szól, hogy olcsóbb az előállítása a kocsinak, ha nem felfogja az ütközésnél keletkező erőt, hanem elvezeti azt.
Jött már belém Suzuki Swiftes csóka a jó öreg kocka Corsámba. Mondanom sem kell, hogy kiszáltam és majdnem elröhögtem magam, hogy nekem egy kis horpadás, a Suzuki elejét meg csak festék tartotta egyben.
Persze ha egy hodáj BMW-vel találkoznék biztos én húznám a rövidebbet, de nem is vagyunk egy kategória. :-D
Azért érdekes a nagy vörös rozsdafelhő ami árad a Bel Air-ből.
Ez feltételezheti azt, hogy a váz már el volt gyengülve. Itt-ott a rozsda már megrágcsálta a kocsit.
Megnézém majd úgy 40 év múlva a Malibu-t, hogy milyen jól fog törni. Ja, hogy abból addigra már csak a kormány és a négy gumi marad? Na mindegy :-D
de azért kár a Chevy Bel Air-ért