A rally autókat azért erősítik mert felborulásnál nagyon jól jön a bukócső, ugratásoknál gondolom az alváz még nagyobb igénybevételnek van kitéve, a merevebb kasztni jobb menettulajdonságokat eredményez
"Tudtommal, ez inkább arról szól, hogy olcsóbb az előállítása a kocsinak, ha nem felfogja az ütközésnél keletkező erőt, hanem elvezeti azt."
Ha a kocsi egy felismerhetetlen ronccsá törik akkor fogta fel a keletkező erőt.
A suzukisnak lett valami baja? Nem az autó megvédése a cél
A hodály BMW-nek a gyűrődési zónája is nagyobb, azért védi jobban az utasokat
"Tudtommal, ez inkább arról szól, hogy olcsóbb az előállítása a kocsinak, ha nem felfogja az ütközésnél keletkező erőt, hanem elvezeti azt."
Ha a kocsi egy felismerhetetlen ronccsá törik akkor fogta fel a keletkező erőt.
A suzukisnak lett valami baja? Nem az autó megvédése a cél
A hodály BMW-nek a gyűrődési zónája is nagyobb, azért védi jobban az utasokat