Persze értelek. Suzukihoz minden alkatrészt utánam vágnak, én ezt szeretem. :D Mondjuk eddig nem kellett hozzá semmi, csak amit vásárlás után alap hogy kicserél az ember.
Persze, 20 év múlva sehol nem lesz, de nekem most van rá szükségem, 20 év múlva remélem nem Otto-motoros kocsim lesz az amivel elmegyek A-ból B-be....benzines majd csak hogy emlékezzek a gyerekkoromra :D Nekem egy Toyota Corolla AE86 a vágyam, az japán autó 20 éves, és egy kultusztárgy, bár persze ez egyedi eset, a japánok nagy része feledésbe merül (mint ahogy minden más országé is, csak 1-2 típus marad klasszikus). Az meg oké hogy nem lehet elnyűni a motort, de könyörgöm 8100 köbcentiből kiszednek 300 lovat, persze, hogy nem lesz baja 1 millió km után sem...ami nincs kihegyezve nem romlik el. Nézd meg a régebbi, Toyota Hiace mentőautókat. Tompa motor, nem 1-be belevertek 1, másfél millió km-t anélkül, hogy megbontották volna a blokkot. Nah ez a nem mindegy :) És még nincs 8 literes motor sem :P
Szóval lehet itt maradandót alkotni, csak műszaki tudás kell hozzá. Én csak annyit nem szeretek az amcsi kocsikban, hogy jelentős részük megbízhatatlan (és most nem a 60 éves konstrukciójú Jeep-re gondolok, hanem az új Cadillac, Dodge, egyéb new age lóbetegségekre, amiknek minden baja van a hanyag összerakás miatt), és az új formaterveik egyszerűen nem elégítik ki az európai igényeket. Persze a régi muscle car-okat én is szeretem, páratlan érzés lehet hallani a röfögő V8-at, de mégsem tudok azonosulni a stílussal. Vagy legyen kategóriájában a legjobb (B csoportos raliautók=istenkísértés) vagy legyenek A legjobbak, de hát ahhoz már 1000+ lóerő kell (Weineck Cobra).
Persze, 20 év múlva sehol nem lesz, de nekem most van rá szükségem, 20 év múlva remélem nem Otto-motoros kocsim lesz az amivel elmegyek A-ból B-be....benzines majd csak hogy emlékezzek a gyerekkoromra :D Nekem egy Toyota Corolla AE86 a vágyam, az japán autó 20 éves, és egy kultusztárgy, bár persze ez egyedi eset, a japánok nagy része feledésbe merül (mint ahogy minden más országé is, csak 1-2 típus marad klasszikus). Az meg oké hogy nem lehet elnyűni a motort, de könyörgöm 8100 köbcentiből kiszednek 300 lovat, persze, hogy nem lesz baja 1 millió km után sem...ami nincs kihegyezve nem romlik el. Nézd meg a régebbi, Toyota Hiace mentőautókat. Tompa motor, nem 1-be belevertek 1, másfél millió km-t anélkül, hogy megbontották volna a blokkot. Nah ez a nem mindegy :) És még nincs 8 literes motor sem :P
Szóval lehet itt maradandót alkotni, csak műszaki tudás kell hozzá. Én csak annyit nem szeretek az amcsi kocsikban, hogy jelentős részük megbízhatatlan (és most nem a 60 éves konstrukciójú Jeep-re gondolok, hanem az új Cadillac, Dodge, egyéb new age lóbetegségekre, amiknek minden baja van a hanyag összerakás miatt), és az új formaterveik egyszerűen nem elégítik ki az európai igényeket. Persze a régi muscle car-okat én is szeretem, páratlan érzés lehet hallani a röfögő V8-at, de mégsem tudok azonosulni a stílussal. Vagy legyen kategóriájában a legjobb (B csoportos raliautók=istenkísértés) vagy legyenek A legjobbak, de hát ahhoz már 1000+ lóerő kell (Weineck Cobra).