Itt lehet pár érdekes gondolatot hallani miért is nem rossz ha nem sulykolják le a gyerekeket durván. Aki tovább akar tanulni, annak így könyebb, és megmaradhatna a kreativitása is. Minél erősebb iskolai oktatásban vesz valaki részt, annál kevésbé lessz valószínű hogy felfedez bármi újat. Mivel sokmindent alapból már csak az addigi tanulmányai miatt elvet.
Pl mi lett volna ha Einstein elfogadja amit a tanárai mondanak, és nem kezd el egy világgal vitázni hogy neki van igaza.
Sok iskolában már csak akkor tanítanak valamit durvábban ha tényleg az a dolog érdekel és azt a szakot választod. Ha valaki hülye valamilyen tantárgyhoz, de amit szeret abban jó, akkor az othoni rendszer legtöbbször megszopatja. Pl fősulin találkoztam olyanokkal akik már másodikban 250k-t kerestek programozóként, és bukdácsoltak, majd 4 év múlva még mindíg szopatták őket, mikor sokan már majdnem kitűnő diplomával végeztek és el sem tudtak helyezkedni mert semmi közük nem volt a valós programozáshoz, informatikához. Magolni tudtak és ennyi eszük meg kb eddig futotta.
Én pl matekversenyekre jártam, szerettem, majd a tanárom miatt kb nullára redukálódott a matek iránti érdeklődésem.
Ez kb olyan hogy az egyik középsuliban műszakirajzből majdnem megbuktattak, csak átmentem más suliba azért engedtek át, a másik suliban 1 év után országos versenyen 3. lettem. A különbség csak az oktatás, és a tanár volt. Tananyag ugyanaz szinte. Az eset után a volt sulimban gondolom hogy égett a feje pár tanárnak....
Itt lehet pár érdekes gondolatot hallani miért is nem rossz ha nem sulykolják le a gyerekeket durván. Aki tovább akar tanulni, annak így könyebb, és megmaradhatna a kreativitása is. Minél erősebb iskolai oktatásban vesz valaki részt, annál kevésbé lessz valószínű hogy felfedez bármi újat. Mivel sokmindent alapból már csak az addigi tanulmányai miatt elvet.
Pl mi lett volna ha Einstein elfogadja amit a tanárai mondanak, és nem kezd el egy világgal vitázni hogy neki van igaza.
Sok iskolában már csak akkor tanítanak valamit durvábban ha tényleg az a dolog érdekel és azt a szakot választod. Ha valaki hülye valamilyen tantárgyhoz, de amit szeret abban jó, akkor az othoni rendszer legtöbbször megszopatja. Pl fősulin találkoztam olyanokkal akik már másodikban 250k-t kerestek programozóként, és bukdácsoltak, majd 4 év múlva még mindíg szopatták őket, mikor sokan már majdnem kitűnő diplomával végeztek és el sem tudtak helyezkedni mert semmi közük nem volt a valós programozáshoz, informatikához. Magolni tudtak és ennyi eszük meg kb eddig futotta.
Én pl matekversenyekre jártam, szerettem, majd a tanárom miatt kb nullára redukálódott a matek iránti érdeklődésem.
Ez kb olyan hogy az egyik középsuliban műszakirajzből majdnem megbuktattak, csak átmentem más suliba azért engedtek át, a másik suliban 1 év után országos versenyen 3. lettem. A különbség csak az oktatás, és a tanár volt. Tananyag ugyanaz szinte. Az eset után a volt sulimban gondolom hogy égett a feje pár tanárnak....