I.C. az én autóm gyárilag 1450 kg... nem kicsi... és még ráadásul össze is van rakva... ez még az a fajta...
1998-as Jeep Grand Cherokee ZJ... nem 2 tonna... könnyebb mint egyes audik, bmw-k, hasonlók....
Csak nagyobb... azaz... annak tűnik... mert nem hosszabb mint egy kombi... nem azért magasabb mert sokkal magasabb a kasznija... oké az egy dolog hogy ezek a gyári adatok..
Az enyém jelenleg 1700kg... van rajta egy közel 100kg-s gallytörő az orrán, csörlő, refik, stb stb stb...
a kérdésem az.... hogy ha az enyémet gyárilag kihozták 1450kg-ból, full extrásan (bőr, computer, ülésfűtés akármi) akkor hogy van az hogy egy hasonló korú mondjuk audi nehezebb... és azért ez vasból van és nehezebben törhető...
1998-as Jeep Grand Cherokee ZJ... nem 2 tonna... könnyebb mint egyes audik, bmw-k, hasonlók....
Csak nagyobb... azaz... annak tűnik... mert nem hosszabb mint egy kombi... nem azért magasabb mert sokkal magasabb a kasznija... oké az egy dolog hogy ezek a gyári adatok..
Az enyém jelenleg 1700kg... van rajta egy közel 100kg-s gallytörő az orrán, csörlő, refik, stb stb stb...
a kérdésem az.... hogy ha az enyémet gyárilag kihozták 1450kg-ból, full extrásan (bőr, computer, ülésfűtés akármi) akkor hogy van az hogy egy hasonló korú mondjuk audi nehezebb... és azért ez vasból van és nehezebben törhető...