Az egy dolog, hogy hosszú, a mozdonyok összehangolása az érdekes. Indulás, gyorsítás, sebesség tartás, fékezés.
Az előrébb lévő mozdony nem húzhat jobban, mint a hátrébb lévő, de a hátrább lévő se nyomhatja gyorsabban, mint az előtte lévő - szétszakadhat a szerelvény. Ha emelkedő-lejtő van, hasonló, az elől lévő már átjutott neki már lassítani kell, de amelyik nem, annak még erő kell, hogy a mögötte lévő kocsikat felhúzza, hogy egyenletes legyen az egész szerelvény haladása, stb.
Ezt nevezik úgy, hogy gazdaságos szállítás. Kis fejszámolással, több, mint 700 konténert szállít, azaz ennyi kamion munkáját végzi el... Mind környezetvédelmi, mint gazdaságossági szempontból kitűnő, valószínű közelíthet a tengerjáró hajókéhoz...
Am mi húzza azt el?