Viccesek a juttubos hsz-ek is. :DDD
Amúgy poén, persze, de bármily fura, egyszerűbben nem tudja elmondani, mert nem lehet. Most mondaná azt, hogy "van egy bizbaz, egy szmötyibe belecsapjuk a nemtommit, azt betrutymákoljukés a bizbaz meg megmondja mi az"? Valsz csak ki akarta szolgálni a tévét ha már egyszer az eljött, és nem tudta, ennél jobban nem is lehet lebutítani a lényeget.
A fizikaoktatás a többivel együtt meg egyre inkább zéró. Személyes véleményem hogy irtó szar ötlet úgy tanítani, hogy mindenki csak és kizárólag azt tanulja meg már alapszinten is, ami majd neki kell. És akkor aztán érthető, miért a maunikasó a legfőbb intellektuális élmény...
És még egy kis régi vitatéma, koncnak: képzejetek el egy társaságot, ahol mindenki eszik-iszik, beszélget mulat. Amint valakiről kiderül, hogy tökhülye a matekhoz vagy nem tudja mit is csinált egyáltalán Einstein, mindenki kacarászni kezd, hogy de jó fej az illető, és hát "jajj, hát én is,hihihi...". Viszont amint kiderül valakiről, hogy nem tudja ki az a Shakespeare, kb. melyik században élt Ady, vagy hogy melyik király halt meg Mohácsnál, akkor rögtön cikis és kőbunkó az illető. Ez a különbség a reál és humán tudományok megítélésében, ami nem újdonság, de úgy tűnik örök marad. És ez nem panasz, csak megfigyelt, megtapasztalt tény. Vajon miért alakult ez így? Érdekes téma.
(Bár egy mai átlag társaságban a fentiek közül senki se tud semmit, csak azt, hogy liptaiklaudia mellbősége mekkora, és hogy ki játszik a legújabb sitcomban, elvégre ezek az igazán lényeges dolgok, nem az hogy meg tudd szerelni a kocsidat, vagy becsavarj egy izzót, vagy ha találkozol pl. egy göröggel, tudj neki említeni egy-két híres görögöt.)
(És mielőtt valaki beszólna: tudok róla, hogy öregszem. :DDD)
Amúgy poén, persze, de bármily fura, egyszerűbben nem tudja elmondani, mert nem lehet. Most mondaná azt, hogy "van egy bizbaz, egy szmötyibe belecsapjuk a nemtommit, azt betrutymákoljukés a bizbaz meg megmondja mi az"? Valsz csak ki akarta szolgálni a tévét ha már egyszer az eljött, és nem tudta, ennél jobban nem is lehet lebutítani a lényeget.
A fizikaoktatás a többivel együtt meg egyre inkább zéró. Személyes véleményem hogy irtó szar ötlet úgy tanítani, hogy mindenki csak és kizárólag azt tanulja meg már alapszinten is, ami majd neki kell. És akkor aztán érthető, miért a maunikasó a legfőbb intellektuális élmény...
És még egy kis régi vitatéma, koncnak: képzejetek el egy társaságot, ahol mindenki eszik-iszik, beszélget mulat. Amint valakiről kiderül, hogy tökhülye a matekhoz vagy nem tudja mit is csinált egyáltalán Einstein, mindenki kacarászni kezd, hogy de jó fej az illető, és hát "jajj, hát én is,hihihi...". Viszont amint kiderül valakiről, hogy nem tudja ki az a Shakespeare, kb. melyik században élt Ady, vagy hogy melyik király halt meg Mohácsnál, akkor rögtön cikis és kőbunkó az illető. Ez a különbség a reál és humán tudományok megítélésében, ami nem újdonság, de úgy tűnik örök marad. És ez nem panasz, csak megfigyelt, megtapasztalt tény. Vajon miért alakult ez így? Érdekes téma.
(Bár egy mai átlag társaságban a fentiek közül senki se tud semmit, csak azt, hogy liptaiklaudia mellbősége mekkora, és hogy ki játszik a legújabb sitcomban, elvégre ezek az igazán lényeges dolgok, nem az hogy meg tudd szerelni a kocsidat, vagy becsavarj egy izzót, vagy ha találkozol pl. egy göröggel, tudj neki említeni egy-két híres görögöt.)
(És mielőtt valaki beszólna: tudok róla, hogy öregszem. :DDD)