Sahinel, nem az jött le neked amit akartam sugallni, de asszem az én hibám mert nem voltam túl részletes:)
Én is ismerek olyat akinek alkesz az egész rokonság és ő mégsem, mert látta mi nem akar lenni, de sajna ez a kisebbség a statisztika szerint. HA abból indulnék ki, hogy homo szülők gyerekei nem lehetnek heterók, akkor bukott az a tézis is - mint a valóság mutatja -, hogy heteró szülők gyermekei nem lehetnek homók.:) Szal ez eleve logikátlan feltételezés.... A "beregzött dogmákat" amiket leírtál meg nem tudom hogyan hámoztad ki a hozzászolásomból:D
Azt akartam kihozni csak, hogy a nevelés igenis lényeges. Eltérések mindig vannak, és ezek nagyban függenek a nevelés "minőségétől". De azt ne akarja nekem senki bemagyarázni, ha Pistike látja Béla anyut és Ferenc aput, akkor nem ez a családideál fog rögülni benne gyermekkorában és hogy ez semmilyen hatással nem lesz rá. A hatás mértéke nagyban függ majd a további nevelési ingerektől - iskola, kortársak etc. -, de az alap mindig ott lesz a háttérben.
Filozófiánál meg nemigazán tartottunk - én inkább az említett emberkék szociológiai ill. pedagógiai munkásáágára gondoltam, esetleg a szükséges neveléselméleti filozófiai háttér hozzápasszintása jöhet még szóba. Minden tiszteletem Weöres úr irányába, de munkássága iránti rajongást meghagyom öcsémnek és másoknak:D
Én is ismerek olyat akinek alkesz az egész rokonság és ő mégsem, mert látta mi nem akar lenni, de sajna ez a kisebbség a statisztika szerint. HA abból indulnék ki, hogy homo szülők gyerekei nem lehetnek heterók, akkor bukott az a tézis is - mint a valóság mutatja -, hogy heteró szülők gyermekei nem lehetnek homók.:) Szal ez eleve logikátlan feltételezés.... A "beregzött dogmákat" amiket leírtál meg nem tudom hogyan hámoztad ki a hozzászolásomból:D
Azt akartam kihozni csak, hogy a nevelés igenis lényeges. Eltérések mindig vannak, és ezek nagyban függenek a nevelés "minőségétől". De azt ne akarja nekem senki bemagyarázni, ha Pistike látja Béla anyut és Ferenc aput, akkor nem ez a családideál fog rögülni benne gyermekkorában és hogy ez semmilyen hatással nem lesz rá. A hatás mértéke nagyban függ majd a további nevelési ingerektől - iskola, kortársak etc. -, de az alap mindig ott lesz a háttérben.
Filozófiánál meg nemigazán tartottunk - én inkább az említett emberkék szociológiai ill. pedagógiai munkásáágára gondoltam, esetleg a szükséges neveléselméleti filozófiai háttér hozzápasszintása jöhet még szóba. Minden tiszteletem Weöres úr irányába, de munkássága iránti rajongást meghagyom öcsémnek és másoknak:D
Sorry ha off voltam...
Tiszteletem