Képzeljük el, hogy gyerekek kórusban azt éneklik, hogy kb. 2000 éve valami furcsa srác kitalálta, hogy minket Isten teremtett... Hát nem lenne felháborító?
"Hát én nem értek sem az ismeretelmélethez,sem pedig a metafizikához,így ezt sem megerősíteni,sem cáfolni nem tudom.Gondolom ez is volt a célod."
Akkor nem értem, hogy mi a francért bonyolódsz bele egy alapvetően ismeretelméleti vitába. De ha már így alakult, akkor ne tégy már úgy, mintha nem az interneten lennénk, s ne tudnád használni a rohadt google-t... Nem kell akadémiai szintén értened a filozófiához annak érdekében, hogy értelmezni tudd az előbbi mondatomat, elég ha utánanézel a definíciónak a wikipedián.
"És az entitásod atribútomainak nincsen számossága? Nem tudunk bijektív leképzést létesíteni a tulajdonságok és a természetes számok halmazával?"
A feltételezett isteni entitás(ok) lehetséges attribútumainak végtelensége ebben a vitában abból adódik, hogy egy definiálatlan istenképről vitatkozunk, ellenben a lépéses példád a lépés folyamatát körülölelő, ám a lépés szempontjából sok esetben teljesen lényegtelen szituációk sokféleségéből adódik. Az analógiád legfeljebb az isten(ek) létezését firtató kérdésben s a sajátos lépéses példádban közös redundanciára világít rá.
"Viszont sosem modntam hogy a tudománynak ezzel kéne foglalkoznia."
A 425-ös kommentedben ezt így nem írtad le szó szerint, de már itt is valami nihilizmusba vezető relativizálással sürgetted az "elfogadást" a tudományok terén. Tudod mit: hagyjuk. Csak reménykedek benne, hogy legközelebb nem hozakodsz elő egy ehhez hasonló fórumon a "semmit sem tudhatunk biztosra" kezdetű lózungokkal.
Akkor nem értem, hogy mi a francért bonyolódsz bele egy alapvetően ismeretelméleti vitába. De ha már így alakult, akkor ne tégy már úgy, mintha nem az interneten lennénk, s ne tudnád használni a rohadt google-t... Nem kell akadémiai szintén értened a filozófiához annak érdekében, hogy értelmezni tudd az előbbi mondatomat, elég ha utánanézel a definíciónak a wikipedián.
"És az entitásod atribútomainak nincsen számossága? Nem tudunk bijektív leképzést létesíteni a tulajdonságok és a természetes számok halmazával?"
A feltételezett isteni entitás(ok) lehetséges attribútumainak végtelensége ebben a vitában abból adódik, hogy egy definiálatlan istenképről vitatkozunk, ellenben a lépéses példád a lépés folyamatát körülölelő, ám a lépés szempontjából sok esetben teljesen lényegtelen szituációk sokféleségéből adódik. Az analógiád legfeljebb az isten(ek) létezését firtató kérdésben s a sajátos lépéses példádban közös redundanciára világít rá.
"Viszont sosem modntam hogy a tudománynak ezzel kéne foglalkoznia."
A 425-ös kommentedben ezt így nem írtad le szó szerint, de már itt is valami nihilizmusba vezető relativizálással sürgetted az "elfogadást" a tudományok terén. Tudod mit: hagyjuk. Csak reménykedek benne, hogy legközelebb nem hozakodsz elő egy ehhez hasonló fórumon a "semmit sem tudhatunk biztosra" kezdetű lózungokkal.